مشاور بشار اسد: ترور "سمیر قنطار" مقاومت را از بین نمی‎برد/ائتلاف ضد تروریسم ایران و روسیه یک ائتلاف واقعی است

9:52 - 02 دی 1394
کد خبر: ۱۱۲۷۴۵
خبرگزاری میزان-مشاور رسانه ای رئیس جمهور سوریه با تاکید بر اینکه ترور سمیر قنطار آزاده لبنانی مقاومت را از بین نمی ‎برد گفت: ائتلاف ضد تروریسم متشکل از ایران، روسیه و سوریه یک ائتلاف واقعی است.
ترور سمیر قنطار مقاومت را از بین نمی‎برد/ائتلاف ضد تروریسم ایران و روسیه یک ائتلاف واقعی استبه گزارش سرویس بین الملل ؛"بثینه شعبان" در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین گفت: ترور سمیر قنطار مقاومت را از بین نخواهد کرد.
 
وی با اشاره به اینکه سمیر قنطار آزاده لبنانی تنها متعلق به حزب الله نیست بلکه شهید فلسطین، لبنان و سوریه است افزود: اسرائیل با ترور قنطار هرگز نخواهد توانست مقاومت را ترور کند.

مشاور بشار اسد همچنین اظهار داشت: علت صدور دو قطعنامه علیه سوریه در شورای امنیت، شکست غرب در سوریه است.
 
بثینه شعبان اضافه کرد: شکست غرب در سوریه و پایداری مردم و ارتش سوریه عامل صدور قطعنامه جدید علیه این کشور است.

وی ادامه داد: برای اولین بار است که غرب در تحولات میدانی با سوریه با شکست مواجه می شود.
 
مشاور رسانه ای بشار اسد همچنین گفت: پایداری و توان ما در مذاکرات سیاسی کمتر از آنچه که ملت ما در میدان نبرد از خود نشان دادند نیست، این نشست عربستان را در موقعیت دشواری قرار داده است.

شعبان اظهار داشت: سازمان ملل متحد و گروه های حامی مخالفان، هیئت مذاکره کننده مخالفان را تعیین خواهد کرد و دستیابی به راه حل بحران سوریه با هیئت مخالفان تا اوایل سال آینده میلادی بعید است.

وی در بخش دیگر سخنان خود ائتلاف روسیه و ایران علیه تروریسم را یک ائتلاف واقعی دانست و گفت: روسیه، دوست محسوب می شود و انگیزه های استعماری ندارد.

مشاور رئیس جمهور سوریه تصریح کرد: دولت فعلی ترکیه سختی و بلا را برای این کشور به ارمغان خواهد آورد و آینده ترکیه درخشان نخواهد بود.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *