پسر قذافی روز دوشنبه در مورد پرونده امام موسی صدر لب به سخن می گشاید

10:43 - 22 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۸۷۴۴
خبرگزاری میزان-منابع لبنانی اعلام کردند که هانیبال قذافی روز دوشنبه در خصوص پرونده امام موسی صدر و دوستانش تحت بازجویی قرار می گیرد.
پسر قذافی روز دوشنبه در مورد پرونده امام موسی صدر لب به سخن می گشاید
به گزارش سرویس بین الملل ؛ یک مقام قضایی لبنانی مرتبط با پرونده امام موسی صدر در مصاحبه با روزنامه کویتی الانباء گفت: نام "هانیبال قذافی"، در هیچ یک از تحقیقات به عمل آمده در مورد پرونده ربوده شدن و یا ناپدید شدن امام موسی صدر و دو تن از دوستانش نیامده است و شاید وی در زمان ربوده شدن موسس جنبش امل اصلا متولد نشده بوده است.

وی افزود: اما نمی توان اطلاعات وی از موضوع ربوده شدن امام موسی صدر را رد کرد.

این مقام لبنانی با اشاره به اینکه شاید "هانیبال قذافی" اطلاعاتی را از پدرش و یا دوستانش و یا افسران امنیتی لیبی در خصوص امام موسی صدر به دست آورده باشد، اظهار داشت: بازداشت فرزند معمر قذافی انتقام گیری و یا خونخواهی نیست بلکه به خاطر بازجویی از شخصی است که اطلاعات ارزشمندی در اختیار دارد.

قرار است "هانیبال قذافی" روز دوشنبه توسط قاضی زاهر حماده مسئول پیگیری پرونده امام موسی صدر در خصوص پرونده ربوده شدن و یا ناپدید شدن امام موسی صدر و دوستانش در سال 1978 تحت بازجویی قرار بگیرد.

پیشتر هانیبال قذافی 40 ساله که در لبنان به سر می‌ب رد، توسط یک گروه مسلح در بیروت پایتخت لبنان ربوده شد.

شبکه الجدید لبنان نیز فایلی ویدیویی از پسر قذافی منتشر کرد که در این فایل تاکید کرده بود که در سلامت جسمانی خوبی به سر می‌برد و امیدوار است که این مساله وی انعکاس داشته باشد.

وی گفت: هر کس که شواهدی در مورد پرونده امام موسی صدر دارد آن را ارائه دهد و ظلم و رنج پایان دهد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *