بازگشت مهاجم محبوب پرسپولیسی‌ها به فوتبال ایران

14:26 - 17 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۴۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - گفته می شود باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی ممکن است مهاجم محبوب و سابق خود را باز گرداند.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، ایمون زايد ۳۲ ساله روز گذشته با انتشار تصويري از زمان پيوستنش به پرسپوليس در سال ۲۰۱۱ روي توئيتر شخصي خود مدعي شد بار ديگر از اين تيم پيشنهاد دارد و ممكن است به زودي بازگردد.

زايد در پيامش نوشت: «فقط يك پيشنهاد از ايران دارم. ممكن است به زودي بازگردم.» اما با توجه به تصوير منتشر كرده و استفاده از هشتگ پرسپوليس نشان مي‌دهد كه منظور زايد دقيقاً بازگشت به جمع سرخپوشان تهراني بوده است كه با توجه به مشكلات تهاجمي اين تيم در فصل اخير بازگشت ايمون دور از ذهن نخواهد بود.

به خصوص اينكه اين مهاجم بنا بر اعلام سايت ترانسفر ماركت هم‌اكنون بيشتر از ۸۰ هزار دلار قيمت ندارد. زايد در فصل ۲۰۱۳ پس از جدايي از پرسپوليس مدتي را در آلومينيوم هرمزگان بازي كرد، سپس به فوتبال ايرلند بازگشت و در دو تيم شامروك راورز و اسليگو راورز موفق بود تا فصل اخير كه توانست تعداد گل‌هاي خود در تيم صباح مالزي را دو رقمي كند.

حال بايد ديد كه آيا ادعاي ايمون زايد به واقعيت تبديل خواهد شد و آيا كابوس پرويز مظلومي در دربي ۷۴ در دربي برگشت اين فصل پرسپوليس را همراهي خواهد كرد يا خير؟ ناگفته نماند زايد روز گذشته روي توئيتر شخصي خود از پيشنهاد يك تيم عراقي به خود هم خبر داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *