رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سرنوشت زائران ايرانی جامانده در فرودگاه نجف!/ محمدی:بررسی پرونده شركت های متخلف هواپيمايی در کمیسیون اصل 90 ‎/حسینی:احتمال سوال از وزیر راه /رئیس سازمان هواپیمایی فردا به کمیسیون عمران می رود

16:53 - 14 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۶۲۱۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان-نمایندگان مردم با اشاره به تخلفات صورت گرفته در برخی از شرکت های هواپیمایی در هفته اخیر از بررسی جدی این تخلفات در مجلس خبر دادند.
سرنوشت زائران ايرانی جامانده در فرودگاه نجف!/ محمدی:بررسی پرونده شركت های متخلف هواپيمايی در کمیسیون اصل 90 ‎/حسینی:احتمال سوال از وزیر راه /رئیس سازمان هواپیمایی فردا به کمیسیون عمران می رود-گروه سیاسی: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات صورت گرفته در برخی از شرکت های هواپیمایی در هفته اخیر همزمان با مراسم اربعین و نارضایتی مردم، از بررسی جدی این تخلفات در مجلس خبر دادند.

حسینی: احتمال سوال از وزیر راه وجود دارد/ فردا رئیس سازمان هواپیمایی در کمیسیون عمران حضور پیدا می کند

سید بهلول حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان با اشاره به تخلفات و کارشکنی های برخی شرکت های هواپیمایی در انتقال زوار اربعین از نجف به تهران اظهار کرد: تخلفات شرکت های هواپیمایی در مراسم اربعین امسال قطعا در کمیسیون عمران مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: اگر میزان شکایت زوار اربعین از تخلفات و کارشکنی های شرکت هواپیمایی زیاد باشد، قطعا این موضوع در قالب سوال از وزیر راه مطرح می شود.

حسینی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری قرار است در جلسه فردای کمیسیون عمران شرکت کند و قطعا در جلسه فردا موضوع تخلفات شرکت های هواپیمایی مطرح می شود.

کمیسیون اصل 90 آماده بررسی پرونده شرکت "هواپیمایی متخلف"
داوود محمدی عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت و گو با با اشاره به تخلفات و سودجویی های برخی شرکت های هواپیمایی در مراسم اربعین امسال اظهار کرد: اگر تخلفات شرکت های هواپیمایی و کارشکنی های انها در انتقال زوار اربعین از نجف به تهران با اسناد و دلایل متقن ثابت شود حتما کمیسیون اصل 90 مجلس به موجب وظیفه ذاتی و قانونی خود در جهت احقاق حقوق تضییع شده زوار ورود پیدا می کند.

وی ادامه داد: ورود کمیسیون اصل 90 منوط به ارائه گزارش و طرح شکایت از سوی افراد حقیقی و حقوقی است و ما ابتدا به ساکن نمی توانیم به موضوعی ورود پیدا کنیم و اگر از طرز کار قوا و دستگاههای مختلف شکایتی به کمیسیون اصل 90 تسلیم شود کمیسیون مزبور مطابق اصل 90 قانون اساسی پرونده را رسیدگی و نتیجه را جهت صدور رای به قوه قضائیه ارائه می کند.

محمدی تصریح کرد: در رابطه با تخلفات برخی شرکت های هواپیمایی در جابجایی زوار اربعین امسال، تاکنون شکایتی به کمیسیون اصل 90 ارائه نشده است اما در صورت طرح شکایت، کمیسیون مزبور سریعا پرونده را رسیدگی می کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *