برنامه‌های ویژه بسیج در پاسداشت 5 هزار شهید ورزشکار

11:53 - 09 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۴۴۷۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
خبرگزاری میزان - گرامیداشت پنج هزار شهید ورزشکار روز 13 بهمن ماه به همت سازمان بسیج ورزشکاران در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، این مراسم بزرگ قرار است با حضور یکی از سران سه قوه و جمعی از مقامات کشوری، لشگری و ورزشی ایران و با حضور آحاد مردم برگزار شود.

تاکنون تعدادی از فدراسیون های ورزشی نظیر تکواندو، فوتبال، شنا و کشتی پهلوانی نسبت به برگزاری یادوراه شهدای ورزشکار خود اقدام کرده اند و سایر فدراسیون ها نیز تا برگزاری کنگره 5 هزار شهید ورزشکار نسبت به برگزاری این یادواره اقدام خواهند کرد.

در همین راستا برنامه های متعدد دیگری نیز از سوی سازمان بسیج ورزشکاران و با همکاری وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد که از جمله آن می توان به رونمایی از یادمان شهدای ورزشکار در ورزشگاه آزادی اشاره کرد که قرار است زمان این برنامه پس از جلسه مهدی تاج رییس سازمان لیگ، مصطفی مدبر رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و سردار داود آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران نهایی شود.

با برنامه ریزی انجام شده یادمان شهدا در تمامی ورزشگاه ها در سراسر کشور احداث خواهد شد.

برگزاری مراسم شب خاطره با حضور وزیر ورزش و جوانان، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفان و تعدادی دیگر از مقامات و همچنین تعدادی از بازیگران سینما و خانواده های شهدا از دیگر برنامه ها در جهت پاسداشت مقام شامخ شهدای ورزشکار خواهد بود.

رونمایی از 46 عنوان کتاب دایره المعارف شهدای ورزشکار در سراسر کشور، اکران فیلم سینمایی دختری به نام ایران با حضور بازیگران سرشناسی چون سعید راد و ایرج نوذری، رونمایی از پورتال زندگینامه شهدای ورزشکار از دیگر برنامه های سازمان بسیج ورزشکاران برای گرامیداشت شهدای ورزشکار است.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *