اسلام هراسی کاخ سفید و افزایش تحرکات موهن در آمریکا

11:10 - 05 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۲۹۶۸
خبرگزاری میزان- سیاستگذاران کاخ سفید با استفاده ابزاری و تفسیر به رای از حادثه مرگبار اخیر در پاریس، آهنگ رویکرد اسلام هراسی خود را تند تر کرده و در ادامه این سیاست، حمله به مراکز دینی مسلمانان در ایالت های آمریکا افزایش یافته است.
به گزارش سرویس بین الملل به نقل از روزنامه فرانسوی لوموند، دهها حادثه علیه مسلمانان یا اماکن آنان در آمریکا پس از حادثه مرگبار اخیر پاریس بوقوع پیوسته است که به عنوان مثال می توان به حمله علیه مسجدمریلند اشاره  کرد که مورد حمله مردان مسلح قرار گرفت. البته مورد دیگری نیز اتفاق افتاد که مرکز اسلامی "فورژرویل" در ایالت تگزاش مورد حمله قرار گرفت و بخشی هایی از آن و بویژه درها تخریب شد.

در کنار این حوادث نوشتن شعار بر درو دیوار مرکز اسلامی " اوماها" در نبراسکا نیز از جمله رفتارهای ضد مسلمانان در آمریکاست.

تنها در ایالت تگزاس دهها حمله اوباشگری طی دو هفته گذشته اتفاق افتاده است. در ایروینگ تظاهراتی مقابل مرکز اسلامی برگزار شد و در آن " آنچه تظاهرات کنندگان ساختگی مدعی اسلامی کردن آمریکا بودند، علیه مسلمانان شعار داده شد.

در منطقه " کورپوس کریستی " نیز مرکز اسلامی هدف تهدیدات تلفنی قرار گرفت از مقامات این مرکز خواسته شد "به مسیحیت روی بیاورند قبل از اینکه دیر شود."



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *