جنگنده های ایرانی در حریم هوایی سوریه دیده شدند+عکس

9:29 - 02 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۱۶۷۶
خبرگزاری میزان-پایگاه صهیونیستی دبکافایل در گزارشی که آن را اختصاصی خوانده است، ادعا کرد که جنگنده های ایرانی برای نخستین بار در حریم هوایی سوریه دیده شدند.
به گزارش سرویس بین الملل ؛پایگاه صهیونیستی دبکافایل مدعی شد: برای نخستین بار جنگنده های ایرانی در کنار جنگنده های روسیه در حریم هوایی سوریه دیده شدند.

وبگاه نشریه صهیونیستی دبکافایل در گزارشی که آن را اختصاصی خوانده، نوشت: چندین تصاویر ویدئویی که ظاهرا وزیر دفاع روسیه آنها را منتشر کرده است، برای نخستین بار حضور جنگنده های اف چهارده و میگ بیست و نه ایران را در آسمان سوریه نشان می دهند.

جنگنده های ایرانی در حریم هوایی سوریه دیده شدند+عکس

در تصاویری که مجله ایتالیایی اویشنیست منتشر کرده است، جنگنده های ایرانی بمب افکن های روس، از جمله توپولوف تی یو صد و شصت- سنگین ترین، سریعترین و مخرب ترین بمب افکنی که تا کنون ساخته شده است- را در ماموریت هایی به فاصله صد و پنجاه کیلومتری مرزهای شمالی فلسطین اشغالی اسکورت می کنند.

این پایگاه صهیونیستی می نویسد: ده ها جنگنده اف چهارده که ایران آنها را بارها به روز رسانی کرده است و اکنون به سامانه های جمع آوری اطلاعات و رهگیری مجهز شده اند و ماموریت های خود را در حریم هوایی سوریه و نزدیک مرزهای اسرائیل برای اسکورت بمب افکن های روس آغاز کرده اند.

جنگنده های ایرانی در حریم هوایی سوریه دیده شدند+عکس

دبکا فایل می افزاید: اکنون این چشمان ایران در آسمان در حال بررسی منطقه مرزی و جمع آوری اطلاعات ارزشمندی درباره توانمندی نیروی هوایی اسرائیل است.

این پایگاه در بخش دیگری ادعا کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شخصا همکاری نظامی چند لایه میان روسیه و ایران را زمانی که در بیست و سوم نوامبر به همراه افسران ارشد نظامی این کشور به تهران سفر می کند، مدیریت خواهد کرد.




ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
0
جنگنده هاي ما بايد با جرات و به تنهايي به حريم هوايي متحدمان سوريه وارد شده و پايگاه هاي تروريست ها را هدف قرار داده و برگردند، موشك هاي ما بايد مستقيم از پايگاه هايمان شليك شده و مواضع تروريست ها را هدف قرار دهند. درست نيست كه با وجود هزاران نيروي آماده فرماندهان ما تك و تنها در غربت شهيد شوند. يك فرمانده با يك گردان تكاور و نيروي زبده به همراه تجهيزات كامل براي مبارزه با كفار بفرستيم و آن ها را تار و مار كنيم. فرصت ميداني خوبي براي تست تجهيزات و تسليحاتمان است و انها را بايد به بوته ي آزمايش گذاشت.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *