استفاده از گزارش‌های سازمان بازرسی در تدوین برنامه‌های توسعه کشور

18:00 - 30 آبان 1394
کد خبر: ۱۰۱۰۸۴
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان- معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی قضایی سازمان بازرسی کل کشور با نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور،حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی‌پور معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی قضایی سازمان بازرسی کل کشور با دکتر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار معاون سازمان بازرسی گفت: با توجه به حضور میدانی سازمان بازرسی کل کشور، یافته‌های گزارش‌ها در احصای نقاط ضعف ، خلأهای قانونی و بسترهای تخلف می‌تواند در تدوین برنامه‌وبودجه و برنامه‌های توسعه کشور مورد استفاده قرار گیرد.

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی قضایی سازمان بازرسی کل کشور ضمن معارفه  محمد صنایع بازرس‌کل امور خارجه، واحدهای تابعه مجلس و ریاست جمهوری، بر نقش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تنظیم برنامه‌وبودجه کشور و نظارت بر اجرای آن اشاره کرد و بر ضرورت همکاری این دو سازمان در توسعه فعالیت‌های نظارتی تأکید نمود.

در این دیدار رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آمادگی همه‌جانبه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را بر تعامل و همکاری با سازمان بازرسی کل کشور اعلام نمود.

انتهای پیام/
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *