دیدار اعضای جبهه متحد اعتدال‌گرایان با آیت‌الله هاشمی/ برگزاری همایش این تشکل در آینده نزدیک

13:26 - 05 شهريور 1393
کد خبر: ۳۵۳۵
خبرگزاری میزان: رئیس جبهه متحد اعتدال‌گرایان گفت: سفرهای استانی جبهه متحد اعتدال‌گرایان برای معرفی فعالیت‌های این تشکل به سراسر کشور پس از برگزاری دیدار با آیت‌الله هاشمی برگزار خواهد شد.

: رئیس جبهه متحد اعتدال‌گرایان انقلاب اسلامی گفت: سفرهای استانی جبهه متحد اعتدال‌گرایان برای معرفی فعالیت‌های این تشکل به سراسر کشور پس از برگزاری دیدار با آیت‌الله هاشمی برگزار خواهد شد.

محمد ارشدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی با اشاره به اینکه مراحل اولیه و مقدماتی برای برگزاری انتخابات اولیه این جبهه فراهم شده است، اظهار کرد: در این مدت کوتاه بعد از اعلام موجودیت جبهه متحد اعتدال‌گرایان بسیاری از دوستان در طیف‌های مختلف سیاسی برای ورود به این جبهه اعلام آمادگی کرده‌اند از این رو ما منتظر هستیم پس از نهایی شدن فرآیند عضویت گروه‌های مختلف به طور رسمی با تشکیل هیئت موسس و شورای مرکزی فعالیت‌های خود را آغاز کنیم.

وی افزود: درحال حاضر 11 دفتر استانی جبهه متحد اعتدال‌گریان در برخی از استان‌های کشور تشکیل شده است که تعداد این دفاتر به مرور زمان با انجام فعالیت‌های گسترده جبهه افزایش خواهد داشت.

ارشدی با اشاره به دیدار اعضای جبهه با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در هفته آینده گفت: پس برگزاری این دیدار سفرهای استانی جبهه متحد اعتدال‌گرایان برای معرفی فعالیت‌های این تشکل به سراسر کشور آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری انتخابات اعضای هیئت موسس و شورای مرکزی جبهه متحد اعتدال‌گرایان همایش سراسری این جبهه در آینده نزدیک برگزار می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *