فرمانده کل سپاه: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد

13:54 - 24 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۰۵۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
فرمانده کل سپاه: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد
سرلشکر سلامی گفت: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد و دستاوردهای عظیم این قدرت، امروز به دنیا در عرصه های مختلف به نمایش درآمده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش سپاه‌نیوز؛ با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چندین طرح عمرانی در استان سمنان افتتاح و کلنگ زنی شد.

سرلشکر سلامی همچنین از روند ساخت مجتمع مسکونی فجر استان سمنان بازدید و با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در اجرای این پروژه بزرگ بر تسریع در روند تخصیص بودجه و امکانات مورد نیاز به منظور حل مشکلات و تکمیل این پروژه تاکید کرد.

در ادامه سرلشکر سلامی در آیین افتتاح مرکز فوق تخصصی جراحی‌های محدود خاتم الانبیا (ص) سمنان با بیان اینکه استان سمنان از استان‌های ممتاز کشور و دارای شهدایی شاخص می‌باشد گفت: جمهوری اسلامی نشان داد هر کجا با مانع و تحریم روبرو شد همان زمان موفقیت‌هایی بدست آورده است و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی محصول مقاومت و پیشرفت در جنگ بی پایان با شکل‌های مختف و کشور‌های مختلف دنیا است. 


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تصور دشمن در تحریم کشور ایران فلج کردن و تسلیم آن بوده است اظهار داشت: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد و دستاورد‌های عظیم این قدرت امروز به دنیا در عرصه‌های مختلف به نمایش درآمده است.


سرلشکر سلامی تصریح کرد: اینکه جمهوری اسلامی بدون واهمه و با علم به دشمنی همه جانبه و تبعات آن، به قلب استکبار حمله می‌کند نشان از قدرت ایمان، مقاومت، اراده و پیشرفت این مردم است.


وی با بیان اینکه اعتماد به نفس امروز نیرو‌های مسلح از اعتماد مردم به نظام بدست آمده است افزود: قاعده عبور از مشکلات و تحریم‌ها با مردم بودن است.
سرلشکر سلامی با تبریک افتتاح این مرکز درمانی مجهز، به مردم استان سمنان افزود: همه ما نیرو‌ها و مسئولین خادم مردم بوده و از همه توان و ظرفیت همچون گذشته برای خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد.


وی افزود: دشمنان در دنیای امروز ذخایر خود را برای ضربه به جمهوری اسلامی آماده می‌کنند، اما با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتوانه اراده مردمی بصیر و همیشه مقاوم و پشرفت بیش از پیش، قوی‌تر خواهد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین از قسمت‌های مختلف تیپ ۱۲ قائم (عج) بازدید کرد و در آیین کلنگ زنی ساخت بیمارستان ۱۲۸ تخت خوابی قائم آل محمد (عج) که با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع و شامل بخش‌های قلب، زنان، اورژانس تخصصی و تروما، MRI و سی تی اسکن ساخته خواهد شد، حضور یافت.


سردار شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه این مرکز در مدت ۷ سال ساخته و آماده بهره برداری شده است گفت: مرکز فوق تخصصی جراحی‌های خاتم الانبیا (ص) در ۴۵۱۰ متر مربع و ۴ طبقه با ۴ اتاق عمل مجهز ساخته شده است.


وی افزود: این مرکز دارای ۵ بخش اصلی اورولوژی، گوش و حلق و بینی، چشم، زنان و جراحی‌های عمومی می‌باشد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در ادامه با بیان اینکه استان سمنان یکی از استان‌های نمونه در بسیاری از شاخص‌ها به تایید آمار و مسئولین ملی می‌باشد گفت: اصلی‌ترین مشکلات این استان اجرای پروژه بزرگ محور حرم تا حرم، مشکل آب و مشکل جمعیت بوده که با جدیت در حال پیگیری می‌باشد.


وی با بیان اینکه هر جا سپاه بود موفقیت هم حاصل شده است افزود: وضعیت سرانه تخت‌های بیمارستانی به تناسب جمعیت استان خوب بوده، اما به دلیل اینکه ۳۹ درصد مراجعات به مراکز درمانی استان توسط مسافران و در مسیر راه مواصلاتی به مشهد مقدس می‌باشد لذا ساخت یک بیمارستان در مرکز استان خدمت بزرگی به مردم خواهد بود.

در این سفر یک روزه فرمانده سپاه استان، نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار سمنان و جمعی از اعضای شورای و فرماندهان نظامی استان سرلشکر سلامی را همراهی کردند و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌های شاخص فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *