سقوط یک نفر از بالای ساختمان وزارت آموزش و پرورش/ورود بازپرس ویژه قتل تهران

16:42 - 23 آبان 1394
کد خبر: ۹۸۳۹۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: چون این امر ناشی از حوادث حین کار بوده است، بازپرس ویژه قتل تهران علت این حادثه را شدت اصابت به زمین اعلام کرده و نتایج تکمیلی، بعد از بررسی‌های پزشک قانونی اعلام خواهد شد.

رسول پاپایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، در رابطه با مرگ جوانی که در حین تمیز کردن شیشه‌های وزارت آموزش و پرورش سقوط کرده و فوت شده است، اظهار کرد: پیمان ناصری 37 ساله که مشغول تمیز کردن شیشه‌های ساختمان زنده‌یاد علاقه‌مندان وزارت آموزش و پرورش بود،ساعاتی قبل سقوط کرد.

وی با بیان اینکه این فرد به دلیل شدت اصابت بر زمین در دم فوت کرد، تصریح کرد: چون این امر ناشی از حوادث حین کار بوده است، بازپرس ویژه قتل تهران علت این حادثه را شدت اصابت به زمین اعلام کرده و نتایج تکمیلی، بعد از بررسی های پزشک قانونی اعلام خواهد شد.

معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه علت این حادثه در دادسرای محل وقوع این حادثه بررسی خواهد شد، مطرح کرد: به دستور بازپرس جنازه به پزشکی قانونی منتقل می‌شود.



ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
باسلام. ضمن عرض تسليت به خانواده مرحوم نبايد نيروهاي نظافتچي درهيچ ارگاني براي نظافت شيشه هاي بيروني مخصوصا درساختمانهاي بلند به بيرون بروند . مرگ دلخراش اين جوان براي هميشه درذهن خانواده وهمكارانش خواهد ماند . روحش شاد و يادش گرامي
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *