حضور دو بازیکن خارجی در سیاه‌جامگان

20:00 - 23 آبان 1394
کد خبر: ۹۸۳۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - مدیرعامل سیاه‌جامگان از جذب دو بازیکن خارجی دیگر در روزهای آینده خبر داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، محمدرضا عباسی درباره جذب روبین سولاکا، بازیکن عراقی اظهار کرد: او به تازگی به تیم ما پیوسته و تمام سعی‌مان این بود تا بازی با تراکتورسازی بتوانیم او را آماده کنیم اما او در بازی نخست‌مان نمی‌تواند حاضر باشد. سولاکا در خط دفاع بازی می‌کند و می‌تواند در این پست مشکلات‌مان را برطرف کند. از طرفی ایمان موسوی بازیکنی که در آغاز لیگ گرفته بودیم هم با ما تمرین می‌کند و از نیم فصل می‌تواند کارش را با ما آغاز کند.

مدیرعامل سیاه‌جامگان درباره کناره‌گیری اصغر رحیمی، مدیر اجرایی این باشگاه و این که رحیمی گفته است کارهایی که او انجام می‌داد به نام دیگران نوشته می‌شد، گفت: رحیمی برای تیم ما زحمات بسیاری کشیده و از بدو تاسیس باشگاه با ما بوده است. باز هم زحمات ما به دوش او خواهد بود و نمی‌گذاریم از جمع ما برود. در این مدت به بعضی‌ها کم‌ محلی شده و سعی می‌کنیم که دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

وی درباره جذب بازیکنان خارجی دیگر گفت: بزودی دو بازیکن دیگر به مشهد می‌آیند که یکی از آنها سوئدی و دیگری سوئدی آفریقایی است. احتمال این که هر دوی آنها را جذب کنیم بسیار زیاد است. سعی می‌کنیم این بازیکنان را با مبالغ کمتری جذب کنیم تا هزینه‌های باشگاه هم زیاد نشود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *