رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حمایت قاطع دستگاه قضا از سرمایه گذاری در استان لرستان

11:59 - 22 آبان 1394
کد خبر: ۹۷۸۵۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگاری میزان - رئیس کل دادگستری لرستان گفت: دستگاه قضایی با تمام توان از اقتصاد مقاومتی حمایت می‌کند و حامی تمامی سرمایه گذارانی است که قصد خدمت در استان محروم لرستان را دارند.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان لرستان، جعفر بدری رییس کل دادگستری استان در بازدید از مجتمع کشت و صنعت لرستان اظهار کرد: دستگاه قضایی با تمام توان از اقتصاد مقاومتی حمایت می کند و حامی تمامی سرمایه گذارانی است که قصد خدمت در استان محروم لرستان را دارند، نمونه بارز این موضوع مجتمع کشت و صنعت لرستان است که پس از 20 سال تعطیلی به همت تمامی مسئولان استان و یک سرمایه گذار خارجی روند رونق را در پیش گرفته است.

رییس شورای قضایی استان سپس خاطر نشان کرد: قطعا" وجود سرمایه گذاران واقعی که قصد عمران و آبادانی استان لرستان را دارند فرصت مناسبی است که ظرفیتهای بالقوه این استان بالفعل شود، لرستان ظرفیتهای خوبی را دره سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات دارد و علاوه بر اینها از پتانسیل فوق العاده ای در عرصه گردشگری برخوردار است و همین مهم باعث گردیده است تا دستگاه قضایی استان با تمام توان از اقتصاد مقاومتی در این استان محروم حمایت کنند.

رییس کل دادگستری لرستان تاکید کرد: توسعه حق لرستان است، زیرا لرستان از لحاظ وجود نیروکار ماهر و مواد اولیه و منابع خدادادی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و مضافا" مردم ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه لرستان در تمامی مقاطع و دورانها پشتیبان واقعی ولایت فقیه و نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران بوده اند، خدمت به مردم این استان افتخار بزرگی است.

بدری در ادامه تشریح کرد: حمایت ویژه قضایی از سرمایه گذاری در استان لرستان و همت تمامی دستگاههای اجرایی و سازمانهای متولی امر بستر مناسبی را فراهم کرده که تمامی سرمایه گذاران داخلی و خارجی علاوه بر سودآوری شخصی وشرکتی نقشی در توسعه لرستان سربلند داشته باشند.

رییس شورای قضایی لرستان سپس با ابراز گله مندی از بی مهری برخی مسئولان به استان لرستان، بیان داشت: متأسفانه بی مهری فراوانی در عرصه سرمایه گذاری در لرستان صورت پذیرفته است ؛ چرا باید استانهای همسایه لرستان از لحاظ اقتصادی توسعه یافته تر باشند؟ مدیریت ضعیف سنوات گذشته باید اصلاح شود، علت ها را باید بررسی و در جهت رفع آنها کوشید.

در پایان این بازدید سه ساعته، جعفر بدری ابراز امیدواری کرد با رونق مراکز اقتصادی در لرستان شاهد کاهش بیکاری و آمار جرایم باشیم به همین منظور دستورات قضایی لازم به دادستان مرکز استان و مسئولان ذی ربط داده شده است مضاف براینکه مدیرعامل شرکت کشت و صنعت باید گزارش عملکرد جامعی از عملیات راه اندازی این شرکت را در اختیار کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان قرار دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *