مقامات تازه کار دولت سعودی از خویشتنداری ما سوء استفاده نکنند

5:05 - 23 آبان 1394
کد خبر: ۹۷۶۳۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-سردار زهدی گفت: اگر قرار باشد کسی در برابر ملت بزرگ ایران پایش را از گلیم خود فراتر بگذارد، پاسخ جمهوری اسلامی پاسخی پشیمان کننده خواهد بود و بهتر است که مقامات تازه کار دولت سعودی از خویشتنداری ما سوء استفاده نکنند.
مقامات تازه کار دولت سعودی از خویشتنداری ما سوء استفاده نکنند/ بنا نداریم که شکاف های امت اسلامی تعمیق پیدا کندسردار یعقوب زهدی معاون مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی میزان، با بیان اینکه تمامی سربازان جمهوری اسلامی تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا حرکت کرده و تابع محض تصمیمات ایشان هستند اظهار داشت: جمهوری اسلامی به لحاظ دفاعی در سایه مجاهدت های شهدایی مثل شهید حسن طهرانی مقدم در آمادگی کامل به سر می برد و خود دشمنان نیز از قدرت بازدارندگی و موشکی بالای جمهوری اسلامی آگاهند.

وی در ادامه افزود: دشمنان می دانند که سربازان رهبری با یک اشاره انگشت معظم له خاک کشور آنها را در توبره می کنند و این برای ما امری ثابت شده است.

سردار زهدی با بیان این نکته که جمهوری اسلامی ایران با تدبیر مقام معظم رهبری، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را به عنوان دشمن اصلی خود می شناسد عنوان کرد: نهایت تلاشمان بر آن است که پیکان و نوک تیرهای ما از سمت دشمنان و معارضین اصلی که همان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است، منحرف نشود.

معاون مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی تاکید کرد: خویشتنداری و صبر ما در برابر برخی از کشورهای منطقه تنها به خاطر آن است که نمی خواهیم در داخل خانواده و امت اسلام، شکاف ها تعمیق پیدا کند.

سردار زهدی در پایان نیز با اشاره به صحبت های اخیر وزیر خارجه سعودی مبنی بر آمادگی این کشور برای مقابله با ایران خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد کسی در برابر ملت بزرگ ایران پایش را از گلیم خود فراتر بگذارد، پاسخ جمهوری اسلامی پاسخی پشیمان کننده خواهد بود و بهتر است که مقامات تازه کار دولت سعودی از خویشتنداری ما سوء استفاده نکنند.



ریزبین
|
-
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
0
عربستان حامی اصلی صدام با این حرفها دست از دشمنی با انقلاب ایران بر نمی دارد
سلام
|
-
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
0
سرزنده و عاقبت بخیر باشی سردار.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
0
اینها هم مثل اینکه ادم شدند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *