رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حمایت استانداری از متولی امنیت اقتصادی کشور/ تاکید بر نقش سازنده تعزیرات در جامعه

10:23 - 21 آبان 1394
کد خبر: ۹۷۵۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان- استاندار فارس در دیدار با معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی، حمایت استانداری از اداره کل تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از متولیان تامین امنیت اقتصاد کشور را اعلام کرد.
به گزارش به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، معاون حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی در جریان سفر دو روزه به استان فارس به منظور برگزاری مرحله دوم ارزشیابی روسای شعب استان های فارس، هرمزگان و بوشهر ضمن حضور در دفتر استانداری با مهندس سید محمدعلی افشانی استاندار فارس دیدار و گفتگو کرد.

دکتر ایرج حسینی صدرآبادی در این دیداربه رویکرد جدید سازمان اشاره کرد و گفت: نقش تعزیرات حکومتی در برقراری امنیت اقتصادی و سرو سامان دادن به محیط کسب و کار ویژه است و با توجه به پتانسیل سازمان باید استفاده بهینه و حداکثری از ظرفیت ها صورت بگیرد که در این خصوص حمایت های سازمان ها و نهادها بسیار حائز اهمیت است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: استاندار فارس به عنوان رئیس کمیسیون هماهنگی تعزیرات استان موجب بالا رفتن توان و ظرفیت این کمیسیون می شود و بی شک در بهبود وضعیت اقتصادی در دوران پسا تحریم نقش به سزایی دارد.

وی طرح سراسری آموزش روسای شعب را اقدامی پسندیده در دوران ریاست دکتر جمشیدی بر شمرد و تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات مطلوب که در حوزه پیشگیری در حال انجام است، رویکرد جدید در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که یقینا بازخورد موثری در مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهد داشت.

حسینی صدرآبادی در پایان سخنان خود از استاندار فارس درخواست کرد که به منظور افزایش بهروری و انجام بهتر رسالت های سازمان تعزیرات حکومتی در این استان حمایت های لازم از این اداره کل را در استان فارس داشته باشند.

در ادامه استاندار فارس گفت: سازمان تعزیرات حکومتی نقش سازنده ای در جامعه به ویژه در حوزه اقتصادی دارد و امیدوارم با رویکرد جدید این سازمان برای دوران پسا تحریم و جایگاه قانونی این سازمان شاهد امنیت اقتصادی و سالم سازی محیط کسب و کار باشیم.

افشانی با بیان این مطلب که استانداری و کمیسیون هماهنگی تعزیرات استان همراه و حامی اداره کل تعزیرات این استان هستند، افزود: در حیطه قانونی تعزیرات حکومتی استان حمایت و همکاری داریم تا این اداره کل به ایجاد امنیت اقتصادی که هدف نهایی آن حمایت از سرمایه گذران و اشتغال زایی و جلوگیری از ناامنی برای سرمایه گذاران است، دست پیدا کند.

در این دیدار علی مبشری مدیرکل تعزیرات استان فارس، سیدعبدالمجید اجتهادی مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دکتر امید رستمی سرپرست دفتر حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی و حمید جلالی مشاور حقوقی معاونت حقوقی سازمان، معاون حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی را همراهی کردند.

انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *