عملیات تروریستی داعش در کجای جهان انجام می گیرد + جدول و نقشه

10:33 - 20 آبان 1394
کد خبر: ۹۷۲۲۲
خبرگزاری میزان - پایگاه خبری کانفلیکت نیوز با ارائه نقشه های جامع، محل اجرای عملیات انتحاری از سوی عناصر گروه تروریستی داعش در سراسر جهان را به تصویر کشیده است.
به گزارش سرویس بین الملل  به نقل از "کانفلیکت نیوز"، پس از سقوط هواپیمای مسافربری روسیه در صحرای سینا که حامل 224 مسافر بود، گروه تروریستی ولایت سینا، شاخه داعش، با صدور بیانیه ای مسئولیت این سانحه هوایی را به عهده گرفت.

در حالی که بیش از دو هفته از سقوط این ایرباس A321 می گذرد، نتایج تحقیقات نشان می دهد که عامل اصلی این حادثه بمبگذاری داخل کابین هواپیما بوده است اما بازرسان هر گونه ارتباط داعش با این حادثه را رد یا تایید نکرده اند.

بنابر این گزارش، گروه تروریستی داعش تاکنون حملات انتحاری فراوانی را علیه غرب و نواحی از خاورمیانه انجام داده است. اما تاکنون در عملیات ساقط کردن هواپیما دست نداشته است.

"پاتریک اسکینر"، افسر اطلاعاتی سابق سازمان جاسوسی آمریکا "سیا"، گفته است: جهش کوانتمی و بزرگی میان عملیات انتحاری یک نفره و ساقط کردن هواپیمای بین المللی است. گروه تروریستی داعش دامنه حملات خود را اخیراً افزایش داده و حملاتی را در عراق و سوریه، خاورمیانه و شمال آفریقا، شمال اروپا و آمریکا انجام داده است.

کشورهایی که داعش در آن ها مناطقی را تحت تسخیر خود در آورده است


حملاتی که داعش، افراد وابسته به داعش و شبه نظامیان متهم به ارتباط
با داعش در بازه 13 ماهه در نقاط مختلف جهان انجام داده اند


موسسه مطالعات جنگ با ارائه نقشه کامل، محل حملات
تروریستی داعش را در نقاط مختلف جهان را نشان داد




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *