رفع نقص‌های برج آزادی طی 2ماه آینده، توسط شهرداری

12:40 - 18 آبان 1394
کد خبر: ۹۶۱۲۰
خبرگزاری میزان- عضو شورای اسلامی شهر تهران از برطرف کردن نقص محوطه های داخلی برج آزادی تا دوماه آینده، توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری خبر داد و گفت: عملیات عایق‌بندی در سقف‌ محوطه زیرین برج در حال انجام است و نقص‌ها توسط شهرداری برطرف می‌شود.

اقبال شاکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره ریزش سقف طبقات پایینی برج آزادی اظهار کرد: برج آزادی در حال حاضر مشکلی ندارد و مشکل ریزش سقف حل شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برج آزادی توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری در حال بازسازی است، تصریح کرد:به علت اینکه سقف و ایزولاسیون قبلی برج آزادی برای بازسازی و جایگزینی سقف برداشته شده بود، همچنین بارندگی زیاد و نفوذ هوا، این اتفاق رخ داد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر طبقات زیرین برج در حال تعمیرات است.

شاکری با اشاره به اینکه این اتفاق باعث شده است که محوطه‌های برج با ریزش آب و سقف مواجه شود، مطرح کرد: بعد از رخ دادن این اتفاق، بلافاصله اقدام‌های لازم از سوی شهرداری صورت گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خاتمه عنوان کرد: عملیات عایق‌بندی در سقف‌ محوطه زیرین برج در حال انجام است و طی دو ماه آینده توسط شهرداری نقص‌ها برطرف خواهد شد.


شاه علی در گفت‌وگو با میزان:تایید آسیب دیدگی بخش‌هایی از برج میدان آزادی درپی بارش دیروز /سقف را مرمت کردیم /متاسفانه در بحث بازسازی برج فرصت سوزی شده است


معاون شهردار تهران در گفت و گو با میزان:سقف برج میدان آزادی فرو نریخته است/ وزارت ارشاد باید از ما تشکر کند /در بارش‌های اخیر تهران،هیچ جا آبگرفتگی نداشتیم




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *