پروازهای کربلا فعلا از فرودگاه‌های مشهد و تهران است/ بلیت تهران به نجف، 950 هزار تومان

13:33 - 16 آبان 1394
کد خبر: ۹۵۶۶۹
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان - دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: فرودگاه های مشهد و تهران آماده میزبانی پروازها به سمت عتبات عالیات هستند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، اسعد سامانی طی گفت وگویی با بیان اینکه فرودگاه های مشهد و تهران آماده میزبانی پروازها به سمت عتبات عالیات هستند، اظهار کرد: بعضی از شرکت های هواپیمایی تقاضای پرواز از خرم آباد و اصفهان را داشته اند که در دست بررسی است.

وی ادامه داد: فعلا فرودگاه مشهد و فرودگاه امام خمینی (ره) آماده میزبانی پروازها به سمت عتبات عالیات هستند و نرخ بلیت پروازها، قیمت های مصوب ای است که از سوی سازمان هواپیمایی اعلام شده است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه پرواز مقاصد خارج از کشور نیاز به نرخ گذاری نیست، اضافه کرد: اما یک هفته قبل و بعد از اربعین نرخ ها ثابت است.

سامانی در خصوص نرخ بلیت هواپیماها، اضافه کرد: نرخ بلیت هواپیما در مسیر تهران به نجف 950 هزار، تهران - بغداد - تهران ۸۵۰ هزار تومان، مشهد - نجف - مشهد یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و مشهد-بغداد-مشهد نیز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی گفت: اگر در صورت بروز هر گونه تخلفی، مردم می توانند با شماره تلفن های اعلام شده در سازمان هواپیمایی، تخلفات را گزارش کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *