احتمال بمب گذاری در هواپیمای سقوط کرده "روسیه" یکی از فرضیه‌ها است

11:36 - 16 آبان 1394
کد خبر: ۹۵۵۰۳
خبرگزاری میزان - سخنگوی کرملین اعلام کرد که اظهارات سران برخی کشورها درباره احتمال بمب گذاری در هواپیمای این کشور که شنبه هفته جاری در صحرای سینا سقوط کرد، تنها یکی از نظریه های مد نظر در تحقیقات این حادثه است.
احتمال بمب گذاری در هواپیمای سقوط کرده به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از اسپوتنیک، "دیمیتری پسکوف" سخنگوی کاخ کرملین دقایقی پیش در واکنش به اظهارات برخی سران کشورهای غربی مبنی بر احتمال بمب گذاری در هواپیمای سقوط کرده روسی اعلام کرد که هیچ فرضیه ای را نمی توان درباره سقوط این هواپیمای مسافربری نادیده گرفت.
 
پسکوف در این باره گفت: احتمال بمب گذاری در هواپیمای این کشور که شنبه هفته جاری در صحرای سینا سقوط کرد، یکی از نظریه های مد نظر در تحقیقات این حادثه است.
 
این اظهارات پس از آن بیان می شود که "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا دیروز با اشاره به احتمال بمب گذاری در هواپیمای روسی گفته بود که واشنگتن این موضوع را کاملاً جدی تلقی می کند.
 
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در این باره خاطر نشان کرد: این موضوع فقط یکی از نظریه های ممکن است. ما اعلام کردیم که تحقیقات ادامه داشته و در این تحقیقات هیچ نظریه ای در ارتباط با سقوط هواپیما نادیده گرفته نخواهد شد.  
 
"ولادیمیر پوتین" ۱۱ آبان ماه، در سخنانی سقوط هواپیمای ایرباس اِی۳۲۱ این کشور در صحرای سینا را یک "فاجعه بزرگ" نامید و در ادامه خواستار انجام تحقیقات گسترده و دقیق با هدف ترسیم "تصویر عینی" از این حادثه شده بود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: من بار دیگر با خانواده های قربانیان این حادثه ابراز همدردی می کنم. تحقیقات تا زمان مشخص شدن تمامی ابعاد این حادثه غمبار باید ادامه یابد.
 
این هواپیما با ۲۱۴ مسافر روس تبار و ۳ اوکراینی روز شنبه این هفته، در صحرای سینا سقوط کرده بود. از ۲۱۷ مسافر، ۱۳۸ نفر زن، ۶۲ مرد و ۱۷ کودک بودند که همگی کشته شده اند. همچنین ۷ نفر نیز از کارکنان کادر پروازی هواپیما بودند.
 
بنا بر گزارش های واصله، این هواپیما از فرودگاه شرم الشیخ برخاسته بود که در صحرای سینا سقوط کرد.
/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *