دعوت انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان از جامعه رسانه‌ای کشور برای همراهی با ملت ایران در یوم‌الله ۱۳ آبان

1:20 - 13 آبان 1394
کد خبر: ۹۴۴۵۷
خبرگزاری میزان-انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با تاکید بر استکبارستیزی به عنوان یکی از ارکان و خطوط اصلی پیگیری اهداف انقلاب اسلامی ایران، از جامعه رسانه‌ای کشور برای همراهی با ملت عظیم‌الشأن ایران در راهپیمایی سراسری روز ۱۳ آبان دعوت کرد.
به گزارش گروه سیاسی میزان،‌ انجمن روزنامه نگاران مسلمان در آستانه روز 13 آبان بیانیه‌ای بیانیه ای در گرامیداشت این روز صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و ذکرهم بایام الله...» روزهای خدایی را گرامی بدار. این نص صریح کلام الله است که کتاب زندگی و دستور العمل زندگی است. تردیدی نیست که همه روز ها از آن خداست اما بعضی از روزها خاص است. روزهایی که نقطه تحولی در زندگی انسان ها به شمار می آیند. 13 آبان از ایام الله است و باید گرامی داشته شود. زیرا در این روز ملت ایران یوغ وابستگی را از گردن گشود و قامت راست کرد تا استقلالی باز یابد که از باز داشته شده بود. ایرانیان در این روز امریکا این شیطان بزرگ را از خانه خود بیرون کردند و تولدی دیگر یافتند. در این روز ایرانیان به ملل مسلمان نشان دادند که مسلمان افزون بر نماز و روزه، تکلیفی دیگر نیز دارد و آن جهاد برای استقلال است. این روز، روز مبارزه با استکبار است. روز مبارزه با هرآنچه که نماد و مصداقی از استکبار دارد. روز نمایش قدرت اراده یک ملت است. روز همبستگی یک ملت است. روز عینیت بخشیدن به فعل خواستن است. ملت ایران خواست و این خواست را به فعلیت در آورد و پس توانست در مسیر استقلال گام بردارد.

انجمن روزنامه نگاران مسلمان یوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را به ملت بزرگ ایران و دانش آموزان گرامی تبریک گفته و تردیدی ندارد که دانش آموزان عزیز این ملت، این نسل در راه که در آینده ای نه چندان دور در کسوت مسئولیت های کوچک و بزرگ امانت بزرگ استقلال کشور را تحویل خواهند گرفت، امانت داران شایسته ای خواهند بود که آرمان های این انقلاب را به درستی پیگیری خواهند کرد و با مسلح کردن خود به دانش و بینش راه های نفوذ مجدد دشمن را خواهند بست.

انجمن روزنامه نگاران مسلمان ضمن گرامیداشت دوباره فرارسیدن یوم الله 13 آبان بر استکبار ستیزی به عنوان یکی از ارکان و خطوط اصلی پیگیری اهداف و آرمانهای بلند معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ه) و نایب برحق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید می کند و  از جامعه رسانه ای کشور برای حضور پرشور و همراهی با ملت عظیم الشان ایران در راهپیمایی سراسری این روز دعوت بعمل آورد. به امید استقرار آرامشی در جهان با ظهور منتظر حی و قائم .

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *