شناسنامه دار شدن مناطق آسیب پذیر به منظور صیانت از اراضی ملی

11:05 - 12 آبان 1394
کد خبر: ۹۴۲۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- آقایی گفت: تمام مناطق آسیب پذیر استان گیلان شناسایی و برای آنها شناسنامه تشکیل می‌شود و اقدام‌های پیشگیرانه را در جهت صیانت از اراضی ملی انجام خواهد شد.
احمد آقایی معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با اشاره به شناسنامه دار شدن تمام مناطق آسیب پذیر استان گیلان اظهارکرد: تمام مناطقی که آسیب پذیر و مورد طمع سوداگران است شناسایی و برای آن‌ها شناسنامه صادر می‌شود.

وی گفت: شناسنامه در شهرهای سربلاد و دیلمان و ... با کمک منابع طبیعی، شهرداری‌ها و ثبت اسناد و دهیاری‌ها با محوریت دادستان‌ها تنظیم شده است تا سودجویان نتوانند سوء استفاده و اراضی را تصرف کنند.

آقایی در ادامه افزود: دستگاه قضایی در استان گیلان با جدیت و قاطعیت به حفظ حریم‌ها و استقلال سازمان‌ها بدون ملاحظه از عرصه‌های ملی و انفال صیانت و حفاظت می‌کند.

وی ادامه داد: کمیته‌ای در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان فعال شده و نقاط آسیب پذیر را شناسایی کرده و اقدام‌های پیشگیرانه را در جهت صیانت از اراضی ملی انجام خواهد داد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از دادستان‌های استان نیز خواست، در برخورد با متعرضان به انفال، مقتدرانه ورود و عمل کنند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *