آخرین جزئیات حادثه حین تولد یک نوزاد در جیرفت

13:29 - 11 آبان 1394
کد خبر: ۹۴۰۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- دادستان جیرفت با تشریح آخرین جزئیات پرونده نوزادی که درحین عمل جراحی سرش از بدنش جدا شده است، گفت: جسد نوزاد پس از نمونه برداری جهت کالبدشکافی به پزشکی قانونی فرستاده شده است.
مجید رستمی دادستان عمومی و انقلاب جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگارحقوقی و قضایی میزان با تشریح آخرین جزئیات پرونده نوزادی که درحین عمل جراحی سرش از بدنش جدا شده است، اظهار کرد: جسد نوزاد جهت کالبد شکافی به پزشکی قانونی فرستاد شده است و دراین پرونده بر اساس شواهد و مدارک موجود قصور پزشکی فعلا مشاهده نمی شود و منتظر نظرنهایی پزشکی قانونی هستیم.

وی افزود: مادر نوزاد یک زن از تبعه افغانستان است که پس از پذیرش در بیمارستان آیت الله کاشانی بستری می‌شود که پس از معاینات اولیه متوجه می‌شوند که نوزاد از ناحیه سر و چشم و بینی دچار ناهنجاری کامل است و همچنین  مادر نوزاد سونوگرافی قبل از زایمان نداشته است.

دادستان جیرفت در ادامه بیان کرد: به گفته پزشکان جنین در شکم مادر فوت کرده بود و در بدنش تاول مشاهده شده است.

وی افزود: آنها تنها راه نجات مادر را بریدن سر جنین مرده می‌دانستند که پس از عمل جراحی سر  نوزاد را به بدنش بخیه زدند. جسد جهت کالبد شکافی به پزشکی قانونی فرستاده شده و منتظر نتیجه پزشکی قانونی هستیم.

رستمی ادامه داد: در این مدت مسئولان بیمارستان و حتی پزشک جراح نیز احضار شدند. در تحقیق از آنها و بررسی مدارک بیمارستانی مشخص شد که همه اخبار منتشرشده در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی دروغ بوده و جنین پیش از اینکه به دنیا بیاید مرده بوده و پزشکان برای نجات جان مادر مجبور به جراحی جنین شده بودند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *