رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محمد خزاعی دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد

17:30 - 11 آبان 1394
کد خبر: ۹۳۹۸۷
خبرگزاری میزان - محمد خزاعی از هنرمندان و مدیران فرهنگی کشور طی حکمی از سوی سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و شورای سیاستگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به سمت دبیر این رویداد فرهنگی بین‌المللی منصوب شد.
به گزارش ، متن این حکم که روز گذشته طی مراسمی با حضور سردارجواد جباری مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت، محمدحسین نیرومند مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، روح الله سهرابی قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، ناصر درخشان مدیر دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم مقاومت و تنی چند از هنرمندان و دست‌اندرکاران این حوزه به وی داده شد به این شرح آمده است:
 
برادر بسیجی جناب آقای محمد خزاعی/ با سلام و تحیت
 
نظر به حضور متعهدانه در عرصه‌های گوناگون فرهنگی‌وهنری کشور و تعهد جنابعالی در اشاعه فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس و با توجه به برگزاری موفقیت‌آمیز دوره‌های پیشین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، به موجب این حکم به سمت دبیری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منصوب می‌گردید.
 
امید است با عنایت به تدابیر و فرمایشات عالمانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در زمینه فرهنگ‌وهنر اسلامی و انقلابی و بکارگیری اصول و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهبردهای فرهنگی بسیج مستضعفین بتوانید با تعاملی شایسته از حضور هنرمندان و سینماگران متعهد بهره برده و شاهد جشنواره‌ای پررونق، با کیفیت و متناسب با شأن نظام و فرهنگ مقاومت باشیم. موفقیت شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.
 
شایان ذکر است، محمد خزاعی فارغ‌التحصیل رشته هنر، دارای نشان درجه یک هنری (دکترا)، منتقد، مدرس رشته هنر و تهیه‌کننده سینما است که فیلم‌های "جعبه موسیقی"، "احضار شدگان"، "پشت پرده مه"، "قلاده‌های طلا "و ... را در کارنامه دارد. عضویت کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی/ عضو کمیسیون عالی فرهنگی مجمع عالی بسیج/ مشاور سینمایی معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی/ مشاور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس/ عضو هیات مدیره موسسه تصویر شهر و دبیری جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی مانند: فجر، کوثر، تئاتر رضوی، جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و ... از دیگر مسئولیت ها و پیشینه اوست.
 
جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و سینمایی کشور و بزرگ‌ترین جشن بین‌المللی انقلاب است و برگزاری آن در دوره‌های اخیر به دلیل راهبردها و استراتژی ضدامپریالیستی و ضدصهیونیستی با واکنش‌ها و حساسیت‌های وسیع رسانه‌های غربی بویژه رسانه‌های صهیونیستی روبرو شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *