رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سومین اعتراض مربیان پیش دبستانی طی یک هفته گذشته

9:56 - 10 آبان 1394
کد خبر: ۹۳۵۰۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- مربیان پیش دبستانی در مقابل مجلس شورای اسلامی به نشانه اعتراض برای سومین بار طی یک هفته گذشته تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، تعدادی از مربیان پیش‌دبستانی استان‌های مختلف برای مطالبه امکانات معیشتی و استخدام در وزارت آموزش و پرورش در مقابل مجلس شورای اسلامی برای سومین بار در طی یک هفه گذشته تجمع کردند.

بنا بر این گزارش در اعتراض به وضعیت استخدامی خود و اجرا نشدن مصوبه مجلس صبح امروز (یکشنبه) مقابل خانه ملت تجمع کردند.

مربیان پیش دبستانی در چهارم،پنجم و صبح امروز (یک شنبه 10 آبان ماه) در اعتراض به وضعیت استخدامی خود مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گفته یکی از تجمع کنندگان، مجلس شورای اسلامی چندی پیش در مورد وضعیت معلمان پیش دبستانی مصوبه ای را گذرانده که متاسفانه هنوز اجرایی نشده است.

وی با تاکید بر این که معلمان تجمع کننده سابقه چندین سال فعالیت در حوزه پیش دبستانی را دارند، گفت: وزارت آموزش و پرورش با توجه به تصویب مصوبه مجلس هنوز آن را اجرایی نکرده است.

سومین اعتراض مربیان پیش دبستانی طی یک هفته گذشته














شایان ذکر است؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه 28 مرداد سال جاری، طرح ابلاغ یک تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را مصوب کردند که بر اساس آن وزارت آموزش و پرورش مکلف شد مربیان پیش دبستانی و نیروهای خریدخدمت آموزشی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را به صورت حق التدریس از تاریخ اول مهر سال جاری به کار گیرند.

تجمع اعتراضی مربیان پیش دبستانی در بهارستان+عکس



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *