حضور تیم‌های ارزیاب و واکنش سریع هلال‌احمر در محل وقوع زلزله/ آمادگی هلال‌احمر به منظوربرپایی اردوگاه موقت برای اسکان وحشت‌زدگان از زلزله/ زلزله بهاباد بدون خسارت جانی و مالی بوده است

23:11 - 07 آبان 1394
کد خبر: ۹۲۷۴۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاري ميزان - رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر ازحضور تیم‌های ارزیاب و واکنش سریع هلال‌احمر در محل وقوع زلزله خير داد و گفت: زلزله بهاباد بدون خسارت جانی و مالی بوده است.
حضور تیم‌های ارزیاب و واکنش سریع هلال‌احمر در محل وقوع زلزله/ آمادگی هلال‌احمر به منظوربرپایی اردوگاه موقت برای اسکان وحشت‌زدگان از زلزله/ زلزله بهاباد بدون خسارت جانی و مالی بوده است
ناصر چرخساز  در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي ميزان درباره آخرين وضعيت زلزله ساعت 19:18دقیقه امروز اظهار كرد: زمین لرزه ای به بزرگی 4.8 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در 10 کیلومتری مرز استان های کرمان و یزد حوالی بهاباد به وقوع پیوست، بلافاصله پس از این زلزله ، پنج پس لرزه با  قدرت کمتر از 4.8 ریشتر در بهاباد به وقوع پیوست که این مسئله منجر به وحشت اهالی شد.

وی با تاکید بر اینکه بلافاصله پس از وقوع زلزله یک تیم‌ ارزیاب به منظور بررسی خسارات جانی و مالی احتمالی به محل وقوع زمین لرزه اعزام شد، تصریح کرد: خوشبختانه زمین لرزه 4.8 ریشتری بهاباد یزد بدون خسارات جانی و مالی بوده است.

به گفته رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر، به مردم ستکن در محدوده بهاباد یزد اطمینان دادیم که مشکلی وجود ندارد.

وی در خصوص برپایی اردوگاه موقت به منظور اسکان اضطراری هموطنان وحشت زده از وقوع زمین لرزه در بهاباد، ابراز داشت: در صورت اعلام فرمانداری مبنی بر نیاز به برپایی اردوگاه موقت به منظور اسکان اضطراری مردم در این اردوگاه، جمعیت هلال احمر آمادگی برپایی اردوگاه موقت را دارد.

چرخساز به اماده باش کامل تمامی نیروهای جمعیت هلال احمر در استان یزد اشاره  و بیان کرد: تیم های ارزیاب و واکنش سریع جمعیت هلال احمر در محل وقوع زلزله حضور دارند و در حالت اماده باش کامل به سر می برند.

به گفته وی، علاوه بر آماده باش تیم های واکنش سریع و ارزیاب، تمامی پایگاه ها نیز برای ارائه خدمات امدادی در حالت آماده باش کامل به سر می برند.

انتهاي پيام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *