رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید سرزده مدیرکل زندان‌های فارس از زندان استهبان

23:30 - 06 آبان 1394
کد خبر: ۹۲۴۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - مدیرکل زندان‌های فارس به همراه معاون سلامت و اصلاح و تربیت و روسای حفاظت و اطلاعات، بازرسی و مددکاری استان به صورت سرزده از زندان‌های نی ریز و استهبان بازدید کردند.
به گزارش به نقل از اداره کل زندان‌های استان فارس، سیدحشمت اله حیات الغیب، از پروژه های در حال اجرای زندان نی ریز بازدید و از نزدیک در جریان مراحل تکمیل این طرح ها از جمله دیوار هواخوری ، ساخت نمازخانه ، سالن انتظار و همچنین نصب سیم خاردارهای دیوارهای پیرامونی قرار گرفتند.

سپس از نزدیک و به صورت چهره به چهره با مددجویان ملاقات داشته و وضعیت رفاهی ، بهداشتی و قضایی آنان را بررسی کرد. 

مدیرکل زندانهای فارس در دفتر بازدید زندان ضمن تسلیت ایام محرم حسینی، وضعیت زندان را از حیث نظم و انظباط ، بهداشت عمومی و فردی زندانیان  خوب و رضایت بخش  دانست و  اظهار داشت: در خصوص روند تکمیل دیوار هواخوری اندرزگاهها، رنگ آمیزی بخشهای بیرونی و درونی و همچنین دیگر طرح های عمرانی  اقدامات خوبی انجام شده است . 

رضایتمندی زندانیان و رسیدگی به مسائل و مشکلات رفاهی و قضایی آنان قابل تحسین است و در پایان از زحمات ریاست و همکاران شاغل در این زندان تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل زندانهای فارس و هیئت همراه در بازدید ازبخش های مختلف زندان استهبان و پوسته داخلی بازدید و با مددجویان گفتگو نمودند. 

در بازدید از زندان استهبان آسایشگاه جدیدالاحداث پرسنل وظیفه و زندانیان اشتغال به کار افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت و مدیرکل محترم زندانهای فارس فعالیت های عمرانی و اصلاحی تربیتی و فرهنگی صورت گرفته درزندان استهبان را مطلوب توصیف کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *