رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتصاب در سازمان تعزیرات حکومتی

0:00 - 07 آبان 1394
کد خبر: ۹۲۴۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان- با حکم معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، داریوش جودکی به عنوان رئیس شعبه اول بدوی و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه منصوب شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی میزان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، دکتر علیرضا جمشیدی معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور حکمی داریوش جودکی را به عنوان رئیس شعبه اول بدوی و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه منصوب کرد.

همچنین دکتر جمشدی از زحمات و تلاش های ایرج عزیزی مدیرکل پیشین تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه قدردانی کرد.

در حکم جودکی آمده است: انتظار دارد در چارچوب سیاست های کلی نظام با برنامه ریزی صحیح و همکاری همه جانبه با دستگاه های اجرایی، در راستای مبارزه با تخلفات اقتصادی و رونق فضای کسب وکار و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از اجحاف و تجاوز به حقوق مردم عزیز به توفقیات ارزشمندی نائل آیید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با استعانت از خداوند سبحان در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولت تدبیر و امید با تلاش و حضور فعال در عرصه های کاری و نظارت مستمر در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

مراسم تودیع و معارفه مدیران فعلی و سابق اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه روز شنبه (9 آبانماه سال 1394) و با حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

گفتنی است، داریوش جودکی پیش این سرپرست تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی بوده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *