رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

با افتخار به زائران نجف و کربلای معلی خدمت رسانی خواهیم کرد

22:40 - 06 آبان 1394
کد خبر: ۹۲۴۴۹
خبرگزاری میزان- معاون خدمات شهری شهرداری تهران صبح امروز با استاندار نجف اشرف و هیات همراه دیدار کرد و گفت: با افتخار به زائرین شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی خدمات رسانی خواهیم کرد.
به گزارش گروه اجتماعی میزان،  مجتبی عبداللهی صبح امروز 6 آبان ماه با استاندار نجف اشرف و هیات همراه دیدار کرد که طی آن درخصوص هماهنگی های خدمات رسانی شهرداری تهران به زائرین نجف اشرف، انتقال تجربیات شهرداری تهران و همکاری های فی ما بین گفت وگو شد.

معاون شهردار تهران ضمن خوش آمدگویی به هیات عراقی گفت: پیرو نشست‌هایمان در نجف اشرف در خصوص هماهنگی‌های لازم برای خدمات رسانی به زائرین و نیز نظافت و رفت و روب نجف اشرف، از چندی پیش اقداماتمان را در زمینه نظافت و رفت وروب شهر نجف آغاز کردیم.

وی افزود: تعدادی ماشین آلات، مخازن زباله و... برای اعزام به نجف اشرف مهیا شده که تعدادی از آنها ارسال و بخشی دیگری در روزهای آتی به شهر نجف اعزام خواهند شد.

عبداللهی با تاکید بر اینکه مجموعه شهرداری تهران با عشق و علاقه به ائمه اطهار در کنار شما به خدمات رسانی به زائرین خواهد پرداخت، گفت: با افتخار به زائران شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی خدمات رسانی خواهیم کرد.

استاندار نجف: مشتاقانه به دنبال استفاده از تجربیات شهرداری تهران هستیم
استاندار نجف اشرف نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور در تهران بر استفاده از تجربیات مجموعه شهرداری تهران تاکید کرد و گفت: ما به دور جدیدی از روابط خوب با تهران که شهر ریشه داری است واردشده‌ایم و مشتاقانه به دنبال استفاده از تجربیات مجموعه شهرداری تهران در زمینه‌های مختلف هستیم.

جواد حسین الیاسری با اشاره به بحران اقتصادی در عراق و مشکلات آنان در خدمات رسانی به مردم و زائرین اظهارکرد: متاسفانه اکنون بامشکلاتی در خدمات رسانی در نجف و کربلای معلی روبرو هستیم. بنابراین با توجه به نیت خالصانه شما در خدمات رسانی به زائرین از شما دراین زمنیه کمک می خواهیم تا تحولی جدی در این شهر با همکاری شهرداری تهران ایجاد شود.

استاندار نجف به همکاری های خوب شهرداری تهران در خدمات رسانی به زائرین در سال گذشته اشاره داشت و گفت: امسال نیز از شهرداری تهران تقاضا داریم که همچون سال گذشته با شهرنجف همکاری اش را ادامه دهد وامیدواریم این همکاری ها تا بهبود وضع کنونی شهر نجف مستمر باشد.

الیاسری ضمن ابراز خوشحالی از حضور در تهران و عزم جدی شهرداری تهران درخدمات رسانی به زائرین در نجف و کربلای معلی گفت: ما در خدمات رسانی به زائرین حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) نیاز تلاش مضاعفی داریم و در این راستا از شما تقاضای کمک داریم .

وی در ادامه اظهار کرد: ما آمادگی داریم که در موضوعات مختلف با شهرداری تهران تفاهم نامه همکاری امضا کنیم و از این موضوع استقبال می کنیم. از مدیریت شهری تهران نیز در زمینه های مختلف کمک می خواهیم.

همچنین استاندار نجف وهیات همراه به همراه مجتبی عبداللهی از میدان مرکزی میوه وتره بار شهرداری تهران، مجموعه آراد کوه، سایت بازیافت و نیروگاه زباله سوز بازدید و از نزدیک با روند فعالیت های این حوزه ها آشنا شدند. در ادامه بازدیدهای شان نیز با حضور در بهشت زهرا(س) و مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، استاندار نجف و هیات همراه در مدت اقامت خود در تهران از سایر پروژه های شهری نیز برای کسب تجارب و الگوبرداری بازدید خواهند کرد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *