تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان بروجن

20:30 - 06 آبان 1394
کد خبر: ۹۲۴۴۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- موسوی با تأکید بر این که انسان می بایست اعمال هر روزش را محاسبه و همواره آخرت را در نظر داشته باشد اظهار کرد: موفقیت انسان در انجام امور و تقرب به درگاه خداوند جز با دوری از گناه و پیروی از فرامین الهی و دستورات ائمه معصومین (ع) میسر نمی شود.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری، سید عبدالله موسوی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان بروجن وضعیت موجود در این شهرستان را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مسئولان قضایی به ویژه رئیس سابق حوزه قضایی این شهرستان و همچنین همدلی و همکاری کلیه نهادها و سازمانها با دادگستری عنوان کرد.

وی حمایت از سرمایه گذاری و ارائه آموزش‌های تکمیلی به اعضای شوراهای حل اختلاف را از موضوعاتی دانست که در این حوزه قضایی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این مراسم علی رئیسی رئیس سابق دادگستری بروجن به ارائه گزارشی از فعالیت 8 ساله خود در دادگستری بروجن پرداخت. همچنین روح الله محمدی رئیس جدید این دادگستری نیز مطالبی را پیرامون خدمت رسانی بیشتر دستگاه قضایی به مردم با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای حاضران بیان کرد.

همچنین مراسم  تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان لردگان نیز برگزار که طی آن عیسی طاهری به عنوان رئیس جدید این حوزه قضایی منصوب و از تلاشها و خدمات روح الله محمدی تقدیر شد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *