اشتون کارتر: اسرائیل خط قرمز آمریکاست

7:39 - 06 آبان 1394
کد خبر: ۹۲۱۲۴
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع آمریکا ( پنتاگون ) بار دیگر تاکید کرد که رژیم صهیونیستی خط قرمز آمریکاست.
اشتون کارتر: اسرائیل خط قرمز آمریکاستبه گزارش سرویس بین الملل به نقل از رسانه های آمریکا، اشتون کارتر طی سخنانی در دانشگاه دفاع ملی آمریکا مدعی شد: هرچند توافقنامه هسته ای مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته ای می شود اما تهدید موشکی ایران و حزب الله خطری جدی برای اسرائیل است.

اظهارات مقام اول پنتاگون در شرایطی است که آمریکا کمک های مالی خود را به رژیم صهیونیستی بار دیگر افزایش داده است و بر اساس خبرهای دریافتی به بیش از 4 میلیارد دلار در سال رسیده است.

کارتر در بخش دیگری گفت: بمب افکن های دوربرد برای کشور ما و جهان موضوعی راهبردی محسوب می شود.افزایش سن هواپیماهای ما تهدید کننده است و به فکر و ایده و قابلیت های جدید در این حیطه نیازمندیم تا بتوانیم قدرت بازدارندگی راهبردی خود را در حفظ کنیم و توانایی خود را برای رسیدن به هر هدفی در سراسر جهان افزایش دهیم. بمب افکن های دوربرد سبب استحکام راهبرد دفاعی آمریکا می شوند.
مسیر ارتقای بمب افکن های دوربرد از سال دو هزار و یازده و زمانی که من معاون وزیر دفاع در امور فناوری های جدید بودم آغاز شد. ما معتقدیم و مصمم به طراحی مبتکرانه جدید برای بمب افکن های دور برد هستیم.

وی افزود:در یک قرن گذشته هیچ کشوری به اندازه آمریکا از نیروی هوایی خود برای حکمفرمایی بر زمان و فضا استفاده نکرده است.امروز ضروری است که بر روی افراد، فناوری و راهبرد ها سرمایه گذاری مجدد کنیم.من خود را متعهد به انجام دادن این نوآوری در ارتش آمریکا می دانم.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *