رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عاقبت شیطنت دخترهای شیطون در باغ لیمو

14:50 - 04 آبان 1394
کد خبر: ۹۱۵۶۰
خبرگزاری میزان - عاقبت شیطنت دخترهای شیطون در باغ لیمو
 به گزارش به نقل از نیک صالحی، ۲دختر شیطون نروژی پس از آنکه با میوه لیمو در باغی در مادرید بازیگوشی می کردند خود را در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار دادند تا همگان را یادآور یک بیماری قدیمی و فراموش شده بیندازند.

نام این ۲ دختر هفت ساله فردریکه و سلما است ، آنها که به خاطر تعطیلات در مادرید اسپانیا به سر می بردند و با دیدن باغ درختان لیمو به سمت آن رفته و شروع به تخریب آن کردند ، طوریکه دستان آنها آغشته به آب این میوه شده بود.

این دخترکهای شیطون سپس در مقابل تابش مستقیم آفتاب در ساحل قرار گرفتند تا نوعی سوخنگی در پوست آنها رخ بدهد که مدتها بود برای کسی در جهان رخ نمی داد.

عاقبت شیطنت دخترهای شیطون در باغ لیمو 

سوختگی فوق "مارگاریتا درماتیتیز" نام داشته و در اثر آغشته شدن بدن به آب مرکبات ترش و سپس تابش مستقیم نور آفتاب رخ می دهد که در نهایت سوختگی جدی را در پوست انسان ایجاد می کند.

عاقبت شیطنت دخترهای شیطون در باغ لیمو

این موضوع باعث شده تا دوباره پزشکان در سراسر جهان نسبت به این موضوع هشدارهای جدی را بدهند و همگان را از این اتفاق آگاه کنند.

عاقبت شیطنت دخترهای شیطون در باغ لیمو

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *