اگر منتظر تیم حفاری می‌شدیم باید قید لیگ را می‌زدیم

13:00 - 04 آبان 1394
کد خبر: ۹۱۴۹۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
خبرگزاری میزان - رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو گفت: اگر منتظر ورود تیم حفاری می‌شدیم باید قید برگزاری لیگ برتر را در سال جاری می‌زدیم.
محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی درباره منتفی شدن حضور تیم حفاری در لیگ برتر تکواندو عنوان کرد: قرار بود تیم شرکت ملی حفاری ایران از تیم های با سابقه تکواندو در لیگ برتر، پس از مدت‌ها غیبت امسال به لیگ بازگردد اما شرایط بازگشتش مهیا نشد.

وی در ادامه گفت: تیم حفاری برای ورود به لیگ برتر آمادگی شفاهی خود را اعلام کرده بود اما منتظر تصویب نهایی مسئولان باشگاه بود و نیاز به زمان بیشتری داشت.

رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو افزود: مدتی منتظر ثبت نام نهایی باشگاه حفاری در لیگ برتر تکواندو بودیم اما نمی توانستیم بیش از این منتظر بمانیم چون باید قید برگزاری لیگ برتر را در سال جاری میزدیم.

وی درباره قرعه کشی لیگ برتر گفت: مسابقات لیگ برتر با حضور 9 تیم قرعه‌کشی شد و هفته اول و دوم مسابقات به همراه مراسم افتتاحیه هفتم آبان در خانه تکواندو برگزار می‌شود. ضمن آنکه لیگ دسته اول بانوان هم از پنجم آبان در تهران آغاز خواهد شد.

کرمی تصریح کرد: با توجه به شرکت تیم ملی تکواندو در تورنمنت قزاقستان احتمال دارد در هفته اول و دوم لیگ، مسابقات تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس قوامین معوقه اعلام شود چون بازکنان این دو تیم در قزاقستان بسر می برند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *