رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دلیل خط خوردن طارمی از لیست پرسپولیس

8:50 - 04 آبان 1394
کد خبر: ۹۱۲۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - بهترین گلزن پرسپولیس در حالی از لیست این تیم در بازی با ملوان خط خورد که اما و اگرهای زیادی در این خصوص بوجود آمد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، بیرون گذاشتن نام مهاجم ۶ گله تیم فوتبال پرسپولیس از لیست ۱۸ نفره برای بازی با ملوان نه به دلیل ۲ کارته بودن این بازیکن بلکه به دلیل مسائل انضباطی بود.

بیرون گذاشتن نام مهدی طارمی از لیست پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر، نه به دلیل ۲ اخطاره بودن این بازیکن و ترس از ۳ اخطاره شدن بلکه به دلیل مسائل انضباطی بود و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به همین دلیل نام مهاجم ۶ گله تیمش را از لیست ۱۸ نفره کنار گذاشت و به جای او سیدعلی فاطمی را در لیست تیمش برای بازی امروز مقابل ملوان قرار داد.

طارمی امروز دیرتر از سایر بازیکنان به ورزشگاه درفشی‌فر و محل تمرین پرسپولیس آمد و این مسئله باعث شد تا برانکو به طارمی بگوید دور زمین دویده و اختصاصی تمرین کند.

به همین دلیل برانکو که در این مدت نشان داده نظم و انضباط برایش از هر چیزی مهم‌تر است نام طارمی ۶ گله را از لیست تیمش بیرون گذاشت تا نشان دهد برای او نظم از هر چیزی مهم‌تر است.

انتهای پیام/



امیر
|
-
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
0
این مربی با کلاس جهانی رو مقایسه کنید ب اآقای مظلومی و رفتارش با کرار جاسم! مربی های که میگن چیزی از سطح اول فوتبال دنیا تو مربیگری کم ندارن خوووووب دقت کنن،تفاوت را احساس کنید...
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *