نوآوری هواداران پرسپولیس به مناسبت ماه محرم/ خوردبین در نشست هماهنگی

16:06 - 03 آبان 1394
کد خبر: ۹۱۱۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - کانون هواداران باشگاه پرسپولیس "طرح موزائیک" را این هفته با رنگ و عطر عاشورایی اجرا خواهد کرد.
نوآوری هواداران پرسپولیس به مناسبت محرم
به گزارش گروه ورزشی ، طرح موزائیک پس از مطالعه و مقدمه‌چینی چندین ماهه در بازی خانگی قبلی پرسپولیس و به یاد هادی نوروزی برای اولین بار در فوتبال ایران به مرحله اجرا در آمد.در ادامه این نوآوری با توجه به استقبالی که از سوی هواداران، رسانه‌ها، اعضای تیم و مسوولان صورت گرفت و تقاضایی که برای ادامه آن وجود داشت، در بازی فردا هم با طرح و پیامی جدید به مرحله اجرا در خواهد آمد.

طرحی که فردا روی سکوها به نمایش در می‌آید، رنگ و عطری حسینی دارد و با توجه به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، توسط هواداران پرسپولیس اجرا خواهد شد.

نشست هماهنگی پیش از دیدار پرسپولیس و ملوان

محمود خوردبین و پندار خمارلو امروز با حضور در سازمان لیگ، در نشست هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس با ملوان بندر انزلی شرکت کردند.

در این جلسه پس از گفتگو درباره شرایط میزبانی، رنگ لباس‌های دو تیم مشخص شد. پرسپولیس مانند دیدارهای اخیر خود با پیراهن مشکی وارد زمین خواهد شد و دروازه‌بان هم نارنجی می‌پوشد. ملوانی‌ها هم با لباس‌های سفید و سبز فسفری برای گلر در این دیدار حاضر خواهند شد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان از هفته دهم لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) فردا دوشنبه چهارم آبان ماه از ساعت ۱۷:۴۵ با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *