رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

8 هزار مسکن مهر روستایی تا پایان سال واگذار می‌شود

21:10 - 03 آبان 1394
کد خبر: ۹۱۱۴۱
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران گفت: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان ۳۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر ساخته می شود که تاکنون ۲۰ هزار واحد آن به اتمام رسیده و تا پایان سال نیز ۸ هزار واحد به متقاضیان واگذار خواهد شد.
به گزارش ، نصرالله دهقانی اظهار کرد: 10 هزار واحد باقیمانده نیز تا پایان سال 95 واگذار می شود.

وی ادامه داد: پیشرفت کار واحدها خوب است و مردم به موقع آورده های خود را تکمیل کرده اند و کار با سرعت بالایی در حال اجراست.

دهقانی عمده مشکل مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر را زیرساخت ها عنوان کرد و افزود: مسکن های مهر روستایی استان تهران نیز مانند دیگر روستاهای کشور با مشکلات زیرساختی مواجه است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه وام مسکن مهر از 20  به 30 میلیون تومان افزایش یافته است امیدواریم هر چه سریعتر مشکل زیرساخت ها برطرف شود.

دهقانی همچنین افزود: استان تهران 700 روستا دارد که 500 روستای آن بالای 20 خانوار است و برنامه پنجم، بنیاد مسکن را موظف کرده بود که برای تمام روستاهای بالای 20 خانوار طرح هادی تهیه کند و در استان تهران هم 500 روستا دارای طرح هادی است.

وی گفت: در نزدیک به 300 روستای استان تهران طرح هادی اجرا شده و این روند نیز ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران افزود: امسال 20 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی در استان تهران در نظر گرفته شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *