انقلاب اسلامی امتداد قیام عاشوراست

12:41 - 03 آبان 1394
کد خبر: ۹۱۰۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین مظفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی امتداد قیام عاشوراست، گفت: انقلاب مقدس اسلامی آرزوی بزرگ انبیاء و اولیاء الهی بوده تا احکام نورانی اسلامی توسط آن به مرحله اجرا درآید و امروز افتخار ما اجرای احکام دین مبین اسلام است و هیچ افتخاری از آن بالاتر نیست.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در حاشیه بازدید از مجتمع قضایی امام خمینی (ره) در جمع قضات و کارکنان دادگستری مشهد گفت: عزّت و آزاد مردی و گسترش بسط و عدالت درسهایی است که باید از حرکت عظیم امام حسین (ع) گرفت.

 وی با اشاره به آمارهای موجود در حوزه محاکم عمومی و انقلاب مشهد گفت: بحمدالله در سایه همراهی و همدلی تمامی عوامل ، قضات و کارکنان ، شاهد موفقیت این بخش در زمینه اجرای مطلوب سیاست‌های اعلانی از ناحیه ستاد دادگستری استان به ویژه در زمینه کاهش موجودی پرونده ها بوده ایم که شایسته تقدیر دارد.

وی خواسته اهل بیت و امام حسین (ع) از پیروانش را پیروی واقعی و عمل به احکام اسلامی و سیره بزرگان دین دانست و افزود: یکی از مهمترین این خواسته ها احقاق حق و گسترش و بسط عدل و عدالت در جامعه است و در این مسیر، احیاء امر به معروف و نهی از منکر بسیار اهمیت دارد چه آنکه امام حسین (ع) جان خود را در این راه فدا کرد.

این مسئول عالی قضایی انقلاب اسلامی را امتداد قیام عاشورا دانست و افزود: انقلاب مقدس اسلامی آرزوی بزرگ انبیاء و اولیاء الهی بوده تا احکام نورانی اسلامی توسط آن به مرحله اجرا درآید و امروز افتخار ما اجرای احکام دین مبین اسلام است و هیچ افتخاری از آن بالاتر نیست.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *