آخرین جزئیات حادثه تیراندازی روز عاشورا در بهبهان/ دستگیری 6 عامل درگیری / علت ورود سپاه در جریان بازداشت مقصران / دخالت داعش صحت داشت؟

9:39 - 03 آبان 1394
کد خبر: ۹۰۹۶۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان - محمدپور جزئیات حادثه تیراندازی دیروز بهبهان را تشریح کرد و گفت: 6نفر از عوامل حادثه توسط ماموران نیروی انتظامی بازداشت شدند.
آخرین جزئیات حادثه تیراندازی روز عاشورا در بهبهان/ دستگیری 6 عامل درگیری / چرا سپاه بجای ناجا برای بازداشت مقصران ورود کرد / دخالت داعش صحت داشت؟«فاضل محمد پور» دادستان عمومی و انقلاب بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با تشریح حادثه جزئیات تیراندازی به عزاداران حسینی در مسیر امام زاده حیدر این شهرستان بیان کرد: ساعت 2:10 بامداد عاشورا یکی از این افراد با اسلحه شکاری به سمت عزاداران شلیک می‌کند که در این حادثه 7 نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

 وی افزود: بلافاصله ماموران نیروی انتظامی و سپاه وارد عمل شدند و با توجه به اینکه چند روز قبل در جلسه شورای تامین به آنان تذکرات لازم داده شده بود و با توجه به بحث داعش و قضیه دزفول در آمادگی کامل به سر می‌بردند و درکمتر  از 15 دقیقه 6 نفر از عوامل حادثه شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان همچنین گفت: تیراندازی متقابل از سمت نیروی انتظامی صورت گرفت یکی از عوامل حادثه تیر خورد و چند نفر دیگر متواری شدند، 6 نفر از عوامل حادثه در بازداشت هستند، پرونده در دست بررسی است و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: به رغم اینکه تیراندازی صورت گرفت و شائبه قبلی هم وجود داشت که ممکن است داعش بیاید اما این عوامل هیچ تاثیری در روند عزاداری نداشت و ادامه یافت.

محمد پور ادامه داد: این حادثه قبیله ای نبوده است و حادثه تروریستی نیست و با حادثه تیراندازی در دزفول ارتباطی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: سه نفر از مجروحان از بیمارستان مرخص شدند و مابقی نیز تحت درمان هستند. درتلاش هستیم تا تعدادی از افرادی که متواری هستند نیز دستگیر شوند.





دخترخوب
|
-
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
0
آخرش دلیل تیراندازی رو نگفتین؟؟؟؟؟قبیله ای نیست-تروریستی نیست پس چیه؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
0
دعوای قومی قبیله ایی بوده و متعلق به روستاهای اطراف بوده نه خود شهرستان بهبهان
امیر
|
-
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
0
قوه قضاییه به این اوباش وسرسپردگان ایادی دشمن مهلت ندهد.انتظاربرخوردقاطع داریم.
امیر
|
-
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
0
قوه قضاییه به این اوباش وسرسپردگان ایادی دشمن مهلت ندهد.انتظاربرخوردقاطع داریم.
محسن
|
-
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
0
0
روستاهای اطراف بوده یاشهربهبهان مردم فهیم بهبهان وروستاهای حومه همگی ازاین اراذل اوباش تبری میجویند واین حادثه محکوم است واینکه لطفا صحبتهای تفرقه افکن نفرمائیدوبه فکرامنیت منطقه باشید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *