"افغانستان" دارای استعدادهای نهفته‌

7:00 - 04 آبان 1394
کد خبر: ۹۰۳۹۹
خبرگزاری میزان - رئیس جمهور پیشین کشور در دیدار با اعضای سازمان "توسعه و تحول افغانستان" بر اهمیت استفاده از نیروی جوان به عنوان راهکاری برای مقابله با چالش‌های کنونی افغانستان تاکید کرد.
به گزارش به نقل از خبرگزاری فارس، "حامد کرزی" رئیس جمهور پیشین افغانستان پیش از ظهر امروز(29 میزان) با بنیانگذار و اعضای سازمان توسعه و تحول افغانستان (ADTO) در دفتر کارش دیدار کرد.

طرفین در این دیدار در خصوص برنامه‌های این سازمان بویژه برنامه "جوان برتر" تحت شعار "گامی برای جبران عقب ماندگی چند صد ساله به دست جوانان در خاک افغانستان" به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

"عنایت مدرس" مؤسس و بنیانگذار سازمان "توسعه و تحول افغانستان" و برنامه "جوان برتر" گفت: با این برنامه ما به دنبال رسیدن به دوران طلایی افغانستان هستیم تا کشورمان بار دیگر به مکانی برای تولید علم در زمینه‌های مختلف بدل شود.

وی افزود: ما به جهانیان ثابت خواهیم کرد که افغانستان استعدادهای نهفته‌ای دارد که می‌توانند کشورشان را با صلح جویی، دانش، استقلال و کار عملی به خودکفایی برسانند.

اعضای دیگر این سازمان نیز ضمن تأکید بر استفاده از نیروی جوان در کشور، گفتند: افغانستان برای بیرون رفت از چالش‌های موجود به نیروی جوان نیاز دارد.

بنیانگذاران سازمان توسعه و تحول افغانستان در این دیدار از ایجاد اتاق‌های فکر برای نخستین بار در افغانستان سخن گفت و افزود: این مؤسسه هر سال یکی از چالش‌های عمده افغانستان را مورد تحقیق قرار داده و راه حل‌های عملی را برای آن جستجو می‌کنند.

حامد کرزی نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با اعضای سازمان توسعه و تحول افغانستان، وعده همکاری با جوانان را داد.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *