با تعامل و همفکری می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد

22:17 - 29 مهر 1394
کد خبر: ۹۰۳۵۱
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
خبرگزاری میزان - وزیر ورزش وجوانان با تاکید بر همکاری و همدلی اعضای خانواده بزرگ ورزش و جوانان گفت: با تعامل و همفکری می توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.
به گزارش گروه ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی عصر امروز چهارشنبه 29 مهرماه در نشست با روسای فدراسیون‌های ورزشی، با بیان اینکه در هر شرایطی باید از ورزش حمایت کرد اظهار داشت: همه ما اعضای یک خانواده هستیم و با تعامل و همفکری می‌توان بر بسیاری از مشکلات چیره شد.

او افزود: مسایل مربوط به ورزش در  جمع خانواده بهتر حل می‌شود و چنانچه موردی در هر بخشی پیش آید می‌توانیم با بهره گیری از تجارب مسئولان، پیشکسوتان، صاحب نظران و بزرگان وزارتخانه در جمع خانواده ورزش مرتفع کرد.

وزیر ورزش و جوانان فدراسیون های ورزشی  را به انجام کار تیمی توصیه کرد و در  از فدراسیون ناشنوایان به خاطر کسب جایگاه چهارمی در بازی های آسیا اقیانوسیه و فدراسیون بیماری های خاص به خاطر کسب نتایج خوب توسط کاروان امیدها در مسابقات جهانی آرژانتین تشکر کرد و اظهار داشت: همچنین از فدراسیون نابینایان و فدراسیون جانبازان و معلولان که کمک می کنند تا بچه های آسیب دیده از انزوا خارج شوند و در جمع های ورزشی حضور پیدا کنند و با اجتماع پیوند بخورند، قدردانی می کنم.
 
او همچنین به نمایشگاه استعدادیابی که توسط معاونت قهرمانی برپا شده بود اشاره کرد و گفت: از فدراسیون هایی که در تشکیل این نمایشگاه همکاری کردند قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانیم شاهد فعالیت بیشتر فدراسیون ها در این بخش باشیم.
 
محمود گودرزی علت برپایی این نمایشگاه و راه اندازی پایگاه های استعداد یابی در سراسر کشور را بررسی نوسانات در کسب نتایج قهرمانان ملی در رویدادهای ورزشی و تثبیت افتخار آفرینی ها اعلام کرد و اظهار داشت: امیدوارم در پایان ۳ سال ،۳۱ استان کشور صاحب مرکز استعداد یابی شوند.
 
او در این جلسه دیدار معاونین وزارت ورزش و جوانان با جهانگیری را مورد توجه قرار داد و در ادامه نتایج این نشست را مثبت ارزیابی کرد و گفت: معاون اول رییس جمهور پس از شنیدن گزارش های معاونان وزارتخانه بر نگاه علمی وزارت ورزش و جوانان به مقوله ورزش و برنامه های توسعه ای ما در این بخش صحه گذاشت.
 
وزیر ورزش و جوانان همچنین به گزارش ارایه شده به دولت در هفته تربیت بدنی اشاره کرد و اظهار داشت: روحانی از اقدامات انجام شده در حوزه ورزش قدردانی کردند و در ادامه توصیه هایشان، برنامه ریزی برای کسب نتیجه در المپیک را مورد توجه قرار داد و اعلام کردند که دولت هم در حد توان خود از وزارت ورزش و رشته های المپیکی حمایت خواهد کرد.
 
وزیر ورزش و جوانان همچنین در این جلسه به برنامه های ارزیابی معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای اشاره و توصیه کرد، پس از حضور در هر رویداد ورزشی همانطور که دلایل پیروزی هایتان را  بررسی می کنید باخت ها نیز آسیب شناسی و گزارش ها در اختیار یکدیگر قرار بگیرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *