رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز لیگ برتر والیبال با برگزاری فینالی زودهنگام!

9:05 - 29 مهر 1394
کد خبر: ۸۹۹۸۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان - فصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال از امروز چهارشنبه آغاز می شود و ۱۲ تیم حاضر در این مسابقات دیدارهای هفته نخست را برگزار می‌کنند.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، این در حالیست که رویارویی شهرداری ارومیه و بانک سرمایه در هفته آغازین فصل جدید لیگ برتر والیبال، فینالی زودهنگام و غافلگیرکننده برای این رقابتهاست که به طور حتم هیجان را از همین شروع کار بالا می‌برد.

شهرداری ارومیه که در آخرین بازی فصل گذشته قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده بود اگرچه شهرام محمودی، نیکولوف و ورمیلیو را از دست داده است اما در عوض سعید معروف را به تیم خود باز گرداند و در کنار وی آرمین تشکری و مهدی بازارگرد را نیز جذب کرد. میلاد عبادی پور، عبدالرضا علیزاده، پوریا فیاضی، فرهاد پیروت پور، حامد رضایی و ... دیگر ستاره‌های این تیم هستند.

اما بانک سرمایه با ریخت و پاش‌های فراوان و قراردادهای میلیاردی که انتقادات فراوانی از سوی اهالی والیبال به دنبال داشت محمد موسوی، شهرام محمودی، عادل غلامی، فرهاد ظریف، مهدی مهدوی، علیرضا مباشری و ... را خریداری کرده است. مصطفی کارخانه سرمربی این تیم که پیش‌تر با تیم‌های پر ستاره نتوانسته بود انتظارات را برآورده سازد این بار به دنبال جبران ناکامی خود در بازگشت دوباره به لیگ برتر است.

در تهران تیم پیکان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر میزبان آلومینیم هرمزگان است. این تیم اگرچه محمد موسوی را از دست داده است اما در عوض نیکولوف بلغارستانی را به عنوان سرعتی زن در اختیار گرفته است. ورمیلیو پاسور پیشین تیم ملی ایتالیا هم به عضویت این تیم در آمده و امیر غفور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور دیگر ستاره های این تیم هستند. پیکان بعد از این بازی به برزیل سفر می کند تا در جام باشگاههای جهان شرکت کند.

شهرداری تبریز تیم سوم فصل گذشته با وجود اینکه چند بازیکن خود را از دست داد با حفظ صنوبر و میکائیل تاجر نشان داد امسال هم به دنبال ارایه بازیهای خوب است. این تیم محمدطاهر وادی، آرش کشاورزی، گوتسوف و براتف را نیز در اختیار دارد. شهرداری در نخستین روز به مصاف سایپا می رود که حالا با هدایت ناصر شهنازی در لیگ برتر شرکت می کند. شهنازی در آخرین روزها به جمع نارنجی‌پوشان پیوست و به نظر می‌رسد نیاز به چندین هفته وقت دارد تا تفکرات خود را در تیمش جای بیاندازد.

کاله آمل بعد از بازگشت به لیگ برتر در اولین هفته پذیرای گوهر کویر زاهدان است. بهروز عطایی مربی این تیم حمزه زرینی، علی حسین، رضا قرا، نیکو فریکس و سعید شیرود را نیز در اختیار دارد. پرافتخارترین تیم شهرستانی والیبال در این فصل ولخرجی نکرده و به نظر می‌رسد در پی ارایه بازی‌های شایسته و رده‌ای در خور والیبال آمل است.
 
در گنبد تیم بازرگانی این شهر به مصاف ثامن الحجج می‌رود. بعد از انحلال تیم میزان، حالا مشهدی ها با نام ثامن الحجج به میدان می‌آیند. این تیم که نام سیچلو را هم در کنار قوچان‌نژاد در فهرست کادر فنی خود قرار داده است امیر حسینی، سعید مصطفی وند، شهروز همایونفر، جواد محمدی‌نژاد و میکو ایوانن فنلاندی را در لیست خود دارد.

آرمان اردکان هم بعد از صعود به لیگ برتر نخستین بازی خود را برابر متین صالحین ورامین برگزار می‌کند. محمد ترکاشوند، سرمربی جوان تیم متین سعید کرده بازیکنان پیشین تیم ملی والیبال از جمله محمد محمدکاظم، احسن شیرکوند و علیرضا نادی را در کنار بازیکنان چون پزشکی، مفیدی و حسام بخششی قرار دهد.

برنامه کامل هفته نخست لیگ برتر والیبال که ساعت ۱۷ آغاز می‌شود، به شرح زیر است:

* پیکان تهران - آلومینیوم المهدی هرمزگان، خانه والیبال
* شهرداری ارومیه - بانک سرمایه، سالن غدیر ارومیه
* آرمان اردکان - متین صالحین ورامین، سالن آیت الله خاتمی اردکان
* جواهری گنبد - ثامن الحجج خراسان، سالن المپیک گنبد
* کاله مازندران - گوهر کویر زاهدان، سالن پیامبر اعظم (ص) آمل
* شهرداری تبریز - سایپا تهران، سالن شهید اقدمی تبریز

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *