تشکر سامانتا پاور از فعال فتنه / پاور و عبادی:حقوق بشر در ایران همانند قبل است

18:52 - 28 مهر 1394
کد خبر: ۸۹۹۳۰
خبرگزاری میزان - برخی منابع از دیدار چند روز قبل دیپلمات ارشد آمریکا با یکی از فعالان فتنه در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک خبر دادند.
به گزارش گروه بین الملل ، «سامانتا پاور»نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد جمعه گذشته با «شیرین عبادی» از اصحاب متواری فتنه دیدار و گفت‌ وگو نمود.

به گزارش منابع خبری، پاور در این دیدار از به اصطلاح تلاش‌های شیرین عبادی در زمینه نقض حقوق بشر(!) در ایران و آن‌چه که تلاش‌های او در رساندن قربانیان نقض حقوق بشر در ایران به جهان نامید، تشکر و تاکید نمود که آمریکا موضوع نقض حقوق بشر را در ایران دنبال کرده و خواهان آزادی زندانیان سیاسی و مذهبی در ایران است.

بر اساس این گزارش، شرین عبادی نیز در این دیدار با چرب زبانی مدعی شد که وضعیت حقوق بشر در ایران کماکان وخیم و بهبودی مشاهده نشده است. وی مدعی سرکوب روزنامه نگاران و فعالان حقوق بشر در ایران شد.

سامانتا پاور و شیرین عبادی در این دیدار با مداخله آشکار در امور قضایی ایران خواستار رسیدگی به وضعیت برخی زندانیان سیاسی و آمریکایی‌هایی شدند که به جرم جاسوسی یا موارد دیگر در  ایران محکوم شده‌اند.

گفتنی است، عبادی از جمله فعالان فتنه 88 بود که سعی وافری را در تماس با رسانه‌های خارجی برای ناامن نشان دادن فضای کشور نمود و البته در اقدامی بی سرو صدا از کشور گریخت.

وی همچنین در خصوص فاجعه منا و کشته شدن جمع کثیری از مسلمان در یمن ، بحرین، سوریه و عراق سکوت کرده و نسبت به جنایات بی شمار وهابی ها و عربستان در منطقه هیچ واکنشی از خود نشان نداد.

 عبادی چند سال قبل نیز در رویدادی مشکوک و بحث برانگیر برنده جایزه صلح نوبل شده بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *