گل محمدی: برد ذوب‌آهن به سود برخی دوستان نبود!

17:09 - 28 مهر 1394
کد خبر: ۸۹۹۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: برد ارزشمندی را مقابل سایپا درهفته گذشته کسب کردیم اما برخی از دوستان با صحبت‌های خود قصد لوث‌کردن برد ما را داشتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز، اظهار کرد: با توجه به جدول لیگ همه بازیهای ما بویژه بازی مقابل گسترش فولاد برای ما حساس است، همه تیم ها برای کسب امتیاز می آیند و فوتبال با کیفیتی ارائه می دهند.

وی افزود: گسترش فولاد تبریز از نظر تاکتیکی روی زمین بازی بسیار خوبی را ارائه می دهند اما ما نیز با توجه به برد مقابل سایپا با روحیه بسیار خوب و با تمرکز و دوندگی برای برد پا به این دیدار می گذاریم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه برخی‌ها قصد لوث کردن  برد ذوب آهن مقابل سایپا را دارند چون به سودشان نبود خاطرنشان کرد: هفته گذشته بازی خوبی را انجام دادیم  و با توجه به نتایجی دیگر تیم ها کسب کرده اند ذوب آهن ارزشمند ترین نتیجه را به نام خود زده است البته امیدوارم مسائلی که در آن بازی بوجود آمد فراموش شود تا بتوانیم با حفظ تمرکز با برد، دل هواداران ذوب آهن را شاد کنیم.

وی درباره تعطیلات پیاپی لیگ در فصل اخیر تصریح کرد: مربیان لیگ و سازمان لیگ  صحبت های زیادی در رابطه با این مسئله داشتند و باید تعامل خوبی میان تیم ملی و باشگاهها بوجود آید تا لیگ ثبات پیدا کند.

گل محمدی بیان کرد: جلسه هماهنگی میان مربیان و مسئولان تیم ملی باید توسط سازمان لیگ برگزار شود، تا این لحظه در لیگ دو تعطیلی داشته ایم و این مسئله کار را برای باشگاهها بسیار سخت می کند ولی با یک برنامه ریزی خوب می توان این مسئله را حل کرد البته تاج نیز به این مسئله واقف هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *