همکاری مشترک با "افغانستان" سبب افزایش امنیت در مرز خراسان جنوبی شده است

17:30 - 28 مهر 1394
کد خبر: ۸۹۵۵۲
خبرگزاری میزان - فرمانده مرزبانی ناجا ایران از کاهش کشفیات مواد مخدر و گروگان‌گیری در مرزهای خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این کاهش به سبب همکاری مشترک با مرزبانان افغانستان بوده است.
همکاری مشترک با به گزارش گروه فضای مجازی ، "قاسم رضایی" دیروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی اظهار داشت: ماه محرم ماه انسان‌سازی، عزت‌بخشی و تحول بخشی برای همه عزاداران و کسانی است که در این ماه مشتاقانه و عاشقانه به عزاداری برای سالار شهیدان می‌پردازند.
 
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه در حدود 16 سال گذشته مشکلاتی در مرز خراسان جنوبی وجود داشت و این امر مردم این منطقه را به ستوده درآورده بود، یادآور شد: این موضوع به یکی از مطالبات جدی رهبر ایران تبدیل شد و همه دستگاه‌ها ورود یافتند و امروز شاهد وجود آرام‌ترین مرز در این منطقه هستیم که به بهای تلاش دستگاه‌های امنیتی و مرزنشینان این منطقه حاصل شده است.
 
رضایی از کاهش کشفیات مواد مخدر و گروگان‌گیری در مرزهای خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این کاهش به سبب همکاری مشترک مرزبانان افغانستان بوده و امید است بتوانیم این چنین همکاری را با دولت پاکستان برای برقراری امنیت داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه برقراری و ایجاد امنیت در مرز جزو اهداف ایران است، اضافه کرد: در خراسان جنوبی دستاوردهای خوبی در مرز داشته‌ایم که در این راستا تمام دستگاه‌ها سهم بالایی داشته‌اند.
 
این مقام ایرانی به برنامه‌های مرزبانی کشور در خراسان جنوبی اشاره کرد و یادآور شد: خدمات‌دهی، ارتقای آمادگی عملیاتی و استمرار  تعاملات با مرزبانان افغانستان از جمله این برنامه‌ها است.
 
رضایی در پایان ضمن قدردانی از زحمات احمد شهرکی فرمانده سابق مرزبانی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: شهرکی بیش از 34 سال در سنگر امنیتی و نظامی خدمت کرد و امروز این خدمت ‎بخشی مدیون ایمان و بخش اعظمی مدیون حمایت خانواده‌ او بوده است.
 
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *