یک اردوی راهیان نور 3 روزه با سال‌ها کار تربیتی در مدارس برابری می‌کند

2:40 - 28 مهر 1394
کد خبر: ۸۹۴۲۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: یک اردوی راهیان نور 3 روزه با سال‌ها کار تربیتی در مدارس برابری می‌کند.
یک اردوی راهیان نور 3 روزه با سال‌ها کار تربیتی در مدارس برابری می‌کند

به گزارش گروه اجتماعی ، جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه با حضور سردار فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی، معاونان سازمان بسیج مستضعفین و مسئولان اردویی سپاه‌های استانی و مسئولان وزارت آموزش و پرورش در اردوگاه میثاق آبادان برگزار شد.

در این جلسه معاونان سازمان بسیج، گزارش‌های کمیته‌های مختلف قرارگاه خود را در بازدید میدانی از اردوگاه‌های استان خوزستان که در 24 ساعت گذشته انجام شد، اعلام کرده و با حضور مسئولان اردویی استان‌ها به بررسی و حل مشکلات برای حضور حداکثری دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور پرداختند.

سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین ضمن استماع گزارش تمامی معاونان و مسئولان سپاه‌های استانی، با تأکید بر حضور حداکثری دانش‌آموزان، اهمیت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم را یادآور شده و تلاش همه عزیزان را در این راستا ستودنی ارزیابی کرد.

مهدی علی اکبرزاده مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش و نماینده آن وزارتخانه در قرارگاه مرکزی راهیان نور ضمن تشکر از فعالیت‌های بسیج در این اقدام فرهنگی، از به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های این وزارتخانه در اجرای هر چه بهتر راهیان نور دانش‌آموزی خبر داد و افزود: راهیان نور یک روش آموزشی موثر در حوزه فرهنگی است و تأثیر این اردوهای 3 روزه با سال‌ها کار تربیتی در مدارس برابری می‌کند.

در این جلسه میرطاهر مظلومی بازیگر مطرح سینما و تئاتر در جلسه حضور یافت و علت حضور خود را در مناطق راهیان نور را حال و هوای متفاوت این مناطق عنوان کرد و افزود: حال و هوایی که سال‌ها دنبال آن بودم، امروز در راهیان نور یافتم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *