دربی ایتالیا با تساوی پایان یافت/ نبرد پایاپای اینتر و یووه

8:31 - 27 مهر 1394
کد خبر: ۸۹۱۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - روند شکست ناپذیری بیانکونری‌ مقابل اینترمیلان به شش بازی رسید تا دربی ایتالیا هم با تساوی به پایان برسد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، هفته هشتم سری آ با دیدار تیم‌های اینتر و یوونتوس به اتمام رسید.

یوونتوس بازی را هجومی آغاز کرد و در‌‌ همان ابتدای کار یک موقعیت مناسب هم بدست آورد اما هندانوویچ مانع از ورود ضربه کوادرادو به دروازه شد. اینتر پس از مدتی رفته رفته خودش را در زمین پیدا کرد و در دقیقه ۲۷ توسط یووتیچ صاحب یک موقعیت خوب شد اما کیلینی مانع از باز شدن دروازه شد.

برتری اینتر ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه ۳۳ تا باز کردن دروازه پیش رفت اما ضربه بروزوویچ با عکس العمل تماشایی بوفون تغییر مسیر داد و به تیر دروازه برخورد کرد. بازی در ادامه سریع و تماشایی دنبال شد و در ‌‌نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

دو تیم در‌‌ همان ابتدای نیمه دوم هر کدام یک موقعیت مناسب بدست آوردند اما دروازه بانان باز هم مانع از عبور توپ از خط دروازه‌ها شدند. اینتر به روند خوبش در نیمه نخست ادامه داد و در دقیقه ۵۸ می‌توانست از حریفش پیش بیفتد اما بوفون بار دیگر به نجات تیمش آمد.

یوونتوس در ادامه توانست روی دروازه اینتر فشار بیاورد و در دقیقه ۶۹ توسط خدیرا تیر دروازه تیم میزبان را لرزاند تا قفل دروازه‌ها همچنان بسته بماند. آلگری با به بازی آوردن مانژوکیچ و و دیبالا به جای موراتا و زازا سعی کرد جان تازه‌ای به خط حمله تیمش ببخشد اما این اینتر بود که در ادامه چند فرصت مناسب بدست آورد.

شاگردان آلگری در لحظات پایانی تلاش زیادی برای باز کردن دروازه اینتر کردند اما به نتیجه‌ای نرسیدند تا دربی ایتالیا با تساوی بدون گل این دو تیم به پایان برسد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *