وفادارترين سگ دنيا+عكس

12:44 - 26 مهر 1394
کد خبر: ۸۸۸۱۹
خبرگزاری میزان - یک سگ به نام ” کاپیتان” هر شب بر روی قبر صاحبش میخوابد.
به گزارش به نقل از عصر ایران، در ۶ سال گذشته، یک سگ به نام ” کاپیتان” هر شب بر روی قبر صاحبش میخوابد.صاحب وی ” میگیوئل ” در سال ۲۰۰۷ درگذشته و سگش مدت کوتاهی پس از مراسم تشییع جنازه ناپدید شد خانواده همه جا را برای یافتن او جستجو کردند و حتی اعلامیه نیز گذاشتند ولی هیچکس او را ندیده بودیک هفته بعد، اواخر شب افرادی که در گورستان بودند سگی را دیدند که روی قبر ی خوابیده آنها با مسئول گورستان تماس این گرفتند . گورستان خانواده را مطلع کرد که بلافاصله مراجعه و وی را به منزل بردند. ولی هر شب او دیوانه وار پشت درب خانه ناله کرده و به در چنگ میزد تا بیرون برود تا صبح که به خانه برگردد. بعدها معلوم شد که کاپیتان هر شب به گورستان در فاصله ۳ مایلی میرفت تا از قبر صاحبش محافظت کند.

وفادارترين سگ دنيا+عكس

نزدیک به ۷ سال است که هر شب گورستان درهایش را تا سر ساعت ۶ عصر که او وارد میشود باز نگه میدارد.او تا صبح که درهای گورستان باز میشود در روی قبر صاحبش میخوابدتا از آن محافظت کند.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *