میانگین بارش یکساله مازندران، یک‌روزه در رامسر بارید/ آزادراه تهران شمال در محدوده چالوس باز شد/شمشک دیزین تااطلاع ثانوی، مسدود

7:00 - 26 مهر 1394
کد خبر: ۸۸۷۰۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- هواشناسی اعلام کرد بارش باران در شهرهای شمالی همچنان ادامه داد و احتمال طغیان رودخانه‌ها و سیل همچنان وجود دارد.
به گزارش میزان، هواشناسی اعلام کرد بارش باران در شهرهای شمالی همچنان ادامه داد و احتمال طغیان رودخانه‌ها و سیل همچنان وجود دارد.

سیل و رانش زمین در غرب مازندران باعث ایجاد خسارت در شهرهای تنکابن، رامسر ، بابل و آستارا شده است که در اثر وقوع سیل بخشی از قطعه چهارم آزادراه تهران شمال مسدود شد.

براساس گزارش‌ها تا این لحظه تا این لحظه گزارشی از تلفات جانی سیل و باران شدید در شمال کشور منتشر نشده است.

هواشناسی از کاهش محسوس دمای امروز در شمال ،شمال غرب و غرب کشور خبر داد،بنابر این گزارش بارش شدید باران در نیمه شرقی کشور امروز هم ادامه خوهد داشت.

همچنین  در برخی نقاط کشور مانند گیلان، اردبیل، زنجان و گلستان حتی ارتفاعات تهران با بارش برف همراه بوده است.

ناصر چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات در خصوص سيل اخیر گفت: ٦ استان گیلان،اردبیل،گلستان ،کرمان،مازندران و سیستان دچار وقوع سیل شدند.

وی افزود : ٩ شهر و ٢٧ روستا آسیب دیدند،امدادرسانی به ١٣٠٠ نفر و انتقال به مناطق امن برای ٢٢٠ نفر و اسکان نیز برای ٦١٠ نفر انجام شد.

وی افزود: تاکنون 1 مصدوم گزارش شده است و آب از داخل ١٠٠ واحد مسکونی تخلیه شده است.

معاون استاندار گیلان با اعلام اینکه در رودسر 218 میلیمتر بارندگی داشتیم، گفت: 200 واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شد و مدارس دیروز تعطیل شدند. برخی راه‌ها نیز بسته شده است.

وی افزود: سیل و باران بیش از 60 میلیارد تومان خسارت وارد کرده است اما تلفات جانی نداشته‌ایم. همچنین برق شهرستان دیروز قطع بود ولی امروز وصل شد.

مدیرکل بحران مازندران نیز با اشاره به اینکه 230میلیمتر باران در رامسر داشتیم، گفت: بیشترین مشکل رادر تنکابن داشته‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر برق روستاها وصل شده است و تلفات جانی تا این لحظه گزارش نشده است. آزادراه تهران-شمال به دلیل جاری شدن گل و لای مسدود شده و همچنان بسته است اما سایر راههای مواصلاتی استان باز است.

70تیم امدادی به مناطق سیل‌زده در 6 استان کشور اعزام شدند/ به 1300 نفر امدادرسانی شد



شمشک دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است

خبر در حال تکمیل/


علمی اجتماعی شمیلا
|
-
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
0
خداوند آب فرستاد. کافیست این آبها را برای فصول خشک سال مدیریت کنیم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *