رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معرفی نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان قضایی نیروهای مسلح

18:00 - 25 مهر 1394
کد خبر: ۸۸۶۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از پایان یافتن مسابقات سراسری حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم سازمان قضایی نیروهای مسلح با معرفی نفرات برتر خبرداد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی نیروهای مسلح به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح،حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی در مراسم اختتامیه این مسابقات با بیان اینکه تنها راه سعادت انسان تمسک به قرآن است، گفت: بنا به فرموده پیامبر مکرم اسلام وقتی که فتنه‌ها مانند شب تاریک بر شما هجوم می آورند برای نجات از این فتنه‌ها به قرآن پناه ببرید.

وی تأکید کرد: قرآن کلام الهی و نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم و به خوبی از آن استفاده کنیم زیرا که خداوند آن را به بشریت اعطاء کرده است.

وی افزود: قرآن هم شفای قلب های ما و هم شفاعت کننده ماست. 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تقدیر از برگزارکنندگان این دوره از مسابقات گفت: در این مسابقات به حمدالله تعداد قابل توجهی از برادران و خواهران از سراسر کشور شرکت داشتند و امیدوارم در سال های آتی این حضور بیشتر و این مسابقات با کیفیت بالاتری برگزار  شود.
مشاور فرهنگی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص این مسابقات گفت:  بار دیگر نسیم روح نواز تلاوت قرآن در سازمان قضایی نیروهای مسلح وزیدن گرفت و فضای سازمان را با عطر الهی خود معطر نمود. 

حجت الاسلام محمدرضا مقدسی افزود: در این دوره از مسابقات 146 نفر در رشته های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و مفاهیم به رقابت پرداختند.

وی گفت: در رشته حفظ، آقایان صفر مقدسی از تهران، علی نجفی از قم و رضا سهل آبادی از استان مرکزی اول تا سوم شدند و در رشته ترتیل نیز آقایان علی بخشی از تهران، حامد حسین زاده از خراسان رضوی و محسن نوح پیشه از استان فارس به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

مقدسی افزود: در رشته قرائت نیز آقای حسین حسن زاده از خراسان رضوی مقام اول را از آن خود کرد و آقایان لقمان یاری از گیلان و یاسر تازیکه از استان گلستان دوم و سوم شدند.

وی به نفرات برتر رشته ترتیل خواهران اشاره کرد و گفت: خانم ها لیلا یوسفی از قم و معصومه جهانی و فاطمه رهبری از تهران مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مقدسی خاطر نشان کرد: خوشبختانه این دوره از مسابقات به لحاظ کمی و کیفی  از سطح بالایی برخوردار بود.

گفتنی است که داوری این دوره از مسابقات را اساتید حسن سلطان پناه، منصور آقامحمدی، جمال الدین مقدم و سعید جناب زاده برعهده داشتند.  
 
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *