رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جشنواره مقاومت بخش رادیو تئاتر ویژه دانشجویان برگزار می کند

15:06 - 25 مهر 1394
کد خبر: ۸۸۵۶۲
خبرگزاری میزان - فراخوان بخش «رادیو تئاتر ویژه دانشجویان» پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت منتشر شد.
به گزارش ، دبیرخانه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با توجه به اهمیت رسانه رادیو و نگاه علمی به این رسانه مردمی، اقدام به برگزاری بخش رادیو تئاتر (ویزه دانشجویان) می کند.
 
این دبیرخانه با توجه به اهمیت ادبیات دفاع مقدس با معرفی چهار رمان، از بین آثار ماندگار این حوزه ویژگی های نمایشی بیشتری دارند، از دانشجویان علاقه مند دعوت می کند تا آثار خود را در قالب فایل صوتی تا 20 آبان ماه 1394 به دبیرخانه جشنواره واقع در میدان فردوسی، ابتدای خیابان شهید قرنی، روبروی پمپ بنزین ، ساختمان روایت، پلاک 16 ارسال کنند.
 
این چهار رمان عبارتند از: «پایی که جاماند» نوشته سید ناصر حسینی پور، «دختر شینا» نوشته بهناز ضرابی، «سفر به گرای 270درجه» نوشته احمد دهقان و «من زنده ام» نوشته معصومه آباد.
 
لازم به ذکر است متقاضیان باید توجه داشته باشند که حضور یکی از اساتید نمایش رادیویی به عنوان همکار و همراه در کنار گروه اجرایی، الزامی است.
 
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88916000 تماس حاصل کنند.
 
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت با دبیری حسین پارسایی در قالب اجرای عمومی آثار منتخب تهران و سایر شهرهای ایران از 31 شهریور تا هفتم آذر 1394 در حال برگزاری است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *