رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

در حال تفکیک شکایات از دولت‌های دهم و یازدهم هستیم/ بررسی مطالبات کارکنان دولت در دیوان عدالت

12:11 - 07 مهر 1393
کد خبر: ۸۸۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس دیوان عدالت اداری کشور از بررسی مطالبات کارکنان دولت در جلسات مشترک این دیوان با معاونت راهبردی رئیس‌جمهور خبر داد.

: رئیس دیوان عدالت اداری کشور از بررسی مطالبات کارکنان دولت در جلسات مشترک این دیوان با معاونت راهبردی رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش ، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در حاشیه مراسم ختم مادر آیت الله هاشمی شاهرودی در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جلسات ویژه در دیوان عدالت اداری درباره رسیدگی به مطالبات کارمندان در دولت یازدهم اظهار کرد: مسائلی مربوط به مطالبات کارمندان و کارگران پیرامون حقوق و درآمدهای آنان در دولت فعلی مطرح شده است که در حال بررسی آن‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: این جلسات در حال حاضر میان دیوان عدالت اداری و معاونت راهبردی و برنامه‌ریزی رئیس جمهور در حال برگزاری است.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور در پاسخ به سئوال خبرنگار میزان درباره شکایت‌های ارائه شده از دولت‌های دهم و یازدهم به دیوان عدالت اداری، خاطر نشان کرد: تا به امروز آمار شکایات از دولت قبلی و فعلی در دیوان عدالت اداری تفکیک نشده و یک سری شکایاتی مربوط به قوه مجریه وجود دارد که به هر ۲ دولت باز می‌گردد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *